قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: در ابتدای بلوار پیامبر اعظم و در ضلع شرقی حرم مطهر احداث پارکینگ طبقاتی همچون میدان امام خمینی پیش‌بینی شده است.

به گزارش شهرکریمه محمدرضا معرفت ظهر امروز در دیدار شهردار و مدیران شهری قم با آیت‌الله گرامی، با اشاره به مشکل پارکینگ در شهر قم اظهار کرد: چند پروژه سرمایه‌گذاری برای رفع مشکلات پارکینگ در شهر قم با محوریت هسته مرکزی شهر در دستور کار شهرداری است.

وی با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث پارکینگ در تقاطع بلوار عماریاسر بیان کرد: عملیات اجرایی پارکینگ استقلال امسال آغاز می‌شود.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری با بیان اینکه در ادامه بلوار حرم جمکران و در ضلع شرقی حرم مطهر نیز پارکینگ طبقاتی همچون میدان امام خمینی پیش‌بینی شده است گفت: در این محدوده نیز امکان طراحی بیش از ۳ هزار پارکینگ وجود دارد که این پروژه نیز در دستور کار شهرداری است.

وی با اشاره به مشکلاتی که پیش روی طرح سرمایه‌گذاری پارکینگ طبقاتی شرقی حرم مطهر وجود دارد بیان کرد: اجرای پروژه پارکینگ طبقاتی صحن شرقی بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع تملک نیاز دارد ولی در برنامه امسال شهرداری اجرای این پروژه قرار گرفته و به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای آن هستیم.