[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام سیدمحمود مدنی ظهر شنبه در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با آیت الله سبحانی اظهار کرد: ۱۸ هزار طلبه در جامعه الزهرا (س) به صورت حضوری و غیر حضوری مشغول فراگیری علوم دینی هستند. وی با بیان اینکه ۲ هزار طلبه خارجی از ۵۰ کشور دنیا در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام سیدمحمود مدنی ظهر شنبه در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با آیت الله سبحانی اظهار کرد: ۱۸ هزار طلبه در جامعه الزهرا (س) به صورت حضوری و غیر حضوری مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار طلبه خارجی از ۵۰ کشور دنیا در سطوح ۲، ۳ و ۴ جامعه الزهرا (س) مشغول فراگیری علوم دینی هستند، گفت: در حال حاضر با ۲۰ همایش کشوری تفاهم نامه امضا شده است و طلاب جامعه الزهرا (س) برای آن‌ها مقاله تولید می‌کنند.

مدیر جامعه الزهرا (س) با بیان اقدامات این مرکز، گفت: مقالات طلاب جامعه الزهرا (س) در ۵ مجله داخلی چاپ می‌شود و دوره‌های تربیت مترجم در رشته‌های عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی برای طلاب خارجی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ماه گذشته کتاب سال بانوان برای نخستین بار برگزار شد و ۶۰۰ اثر در ۱۱ کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، تصریح کرد: برای طلاب خواهر در لبنان همایش و سمینار برگزار و برای آن‌ها کتاب ارسال کردیم و همچنین سمیناری در شهر لکنهوی هند برگزار شد.

حجت‌الاسلام مدنی بیان کرد: طلاب جامعه الزهرا (س) دوره‌های عمومی و تخصصی را می‌گذرانند و دوره‌هایی در زمینه نقد بهائیت و وهابیت و طرح تربیت مبلغ برای آن‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته بدون اینکه بودجه‌ای در زمینه تبلیغ داشته باشیم اما ۲ هزار طلبه جامعه الزهرا (س) در داخل کشور و ۳۰۰ طلبه در خارج به ترویج معارف دینی پرداختند.

مدیر جامعه الزهرا (س) تصریح کرد: برگزاری دوره یک ساله تربیت مدرس و دوره تربیت مشاور و راه اندازی مرکز پاسخگویی به سوالات فقهی و پاسخگویی روزانه ۶۰ استاد به سوالات فقهی را از دیگر اقدامات جامعه الزهرا (س) برشمرد.

[ad_2]