[ad_1] محمد گل فشان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه ضمن تشریح اقدامات انجام شده تا پنجم فروردین‌ماه در خصوص غربالگری کرونا در مبادی ورودی و خروجی قم، افزود: نیروی انسانی حاضر در طرح ۲۱ نفر پرسنل و ۹۵ نفر امدادگر بوده است. وی بیان کرد: در این طرح ۱۵ هزار و ۸۴۰ دستگاه خودرو مورد […]

[ad_1]

محمد گل فشان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه ضمن تشریح اقدامات انجام شده تا پنجم فروردین‌ماه در خصوص غربالگری کرونا در مبادی ورودی و خروجی قم، افزود: نیروی انسانی حاضر در طرح ۲۱ نفر پرسنل و ۹۵ نفر امدادگر بوده است.

وی بیان کرد: در این طرح ۱۵ هزار و ۸۴۰ دستگاه خودرو مورد غربالگری قرار گرفته است که در مجموع ۶۳ هزار و ۳۶۰ نفر تا پنجم فروردین در خصوص کرونا توسط هلال احمر پایش شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: افراد تب دار شناخته شده در این پایش‌های مستمر ۸۰ نفر بوده است که در نهایت ۶ نفر به مرکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی اظهار داشت: از ابتدای طرح نیز ۴۰ هزار و ۳۸۹ دستگاه خودرو شامل ۱۵۸ هزار و ۳۷۱ نفر پایش شده‌اند که در این میان ۴۴۱ نفر دارای تب شناخته و در نهایت ۱۱۶ نفر به مراکز درمانی معرفی شدند.

گل فشان گفت: طرح ملی غربالگری بیماری کرونا توسط جمعیت هلال احمر استان قم از ۲۷ اسفند ۹۸ آغاز شده و همچنان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

[ad_2]