معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: شب گذشته تیم‌های فوق تخصصی وزارت بهداشت برای بررسی‌های بیشتر اتفاقات مدارس در استان قم حاضر شده و جلسه‌ای را با حضور آن‌ها برگزار کردیم.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه ساعاتی پیش مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز از ۱۰ مدرسه گزارشاتی مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان به ما اعلام شد که بلافاصله اورژانس به مدارس اعزام شد، از این تعداد ۵ مدرسه هیچ مشکلی نداشتند و از آن‌ها دانش آموزی به بیمارستان منتقل نشد.

وی ادامه داد: از ۵ مدرسه دیگر ۲۵ دانش‌آموز به بیمارستان اعزام شدند که در همان ساعات اولیه ۱۸ نفر از آن‌ها با نظر پزشکان متخصص ترخیص و ۷ نفر‌شان برای اینکه خیال دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها راحت شوند جهت بررسی‌ در بیمارستان بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به جلسه مهم شب گذشته گفت: بررسی‌ها به صورت شبانه‌روزی حتی خارج از استان درحال انجام است، شب گذشته تیم‌های فوق تخصصی وزارت بهداشت برای بررسی بیشتر اتفاقات مدارس قم در استان حاضر شدند و جلسه‌ای را با حضور آن‌ها برگزار کردیم، هنوز به نتیجه جدیدی دست نیافته‌ایم.

محبی در پایان خاطرنشان کرد: قرار بود اگر نتایج جدیدی در این جلسه حاصل شود، اطلاع‌رسانی عمومی انجام داده تا از نگرانی‌های والدین دانش‌آموزان کاسته شود اما وزارت بهداشت که در حال پیگیری مسمومیت دانش آموزان قمی است، به هیچ نتیجه‌‌ای دست پیدا نکرده و مورد مشکوکی در هیچ‌کدام از آزمایشات دانش‌آموزان مشاهده نکرده است.

انتهای پیام/