برانکو ایوانکویچ عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و پرسپولیس تهران اظهار کرد: صبای قم تیم پرافتخار لیگ ایران است و در نیم فصل برای تقویت تیم، بازیکنان خوبی جذب کرده است و این مسئله نشان می‌دهد که به دنبال بقاء در لیگ هستند. به گزارش شهرکریمه سرمربی تیم پرسپولیس با […]

برانکو ایوانکویچ عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و پرسپولیس تهران اظهار کرد: صبای قم تیم پرافتخار لیگ ایران است و در نیم فصل برای تقویت تیم، بازیکنان خوبی جذب کرده است و این مسئله نشان می‌دهد که به دنبال بقاء در لیگ هستند.

به گزارش شهرکریمه سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه هر بازی ارزش خود را دارد، تصریح کرد: بازی قبل با صبا بسیار مشکل بود و صبا تیمی است که از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده است.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه فردا پرسپولیس بازی سختی در پیش خواهد داشت، بیان کرد: امیدواریم هوا بهتر شده و بازی با حضور تماشاگران زیباتر شود.

وی بیان کرد: با تمام احترام به میزبان و تمام رقبا و با وجود اینکه چند بازیکن محروم داریم، هدف ما همیشه یکی است، یعنی به دنبال بازی هرچه زیباتر و کسب نتیجه و امتیاز هستیم.

برانکو با اشاره به اینکه ربیع خواه در ترکیب نخواهد بود اضافه کرد: سید جلال و طارمی محروم هستند، با وجود این وضعیت از بازیکنان جایگزین استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فردا تعدادی بازیکنان فیکس ما حضور ندارند، بیان کرد: بازیکنان جایگزینی که به میدان می‌روند جزئی از پرسپولیس هستند و به آن‌ها اعتماد کامل داریم.

برانکو گفت: برای این بازیکنان نیز فرصتی است که خود را نشان دهند و البته تیم نیز تنها ۱۱ نفر نیست. برای فردا به دنبال توجیه نیستیم و برای پیروزی و با قدرت وارد زمین می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه لیگ شرایط خوبی دارد و هر تیمی می‌تواند تیم دیگری را شکست دهد، گفت: امروز ماشین سازی مستحق تساوی با تراکتور سازی بود. فردا نیز ما انتظار بازی سختی با صبا داریم و اگر هر تیمی ذره‌ای کوتاه بیاید، ممکن است که یک فاجعه از نظر نتیجه رقم بخورد.

وی با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس بسیار زحمت کشیدند، گفت: تلاش می‌کنیم که هر روز تیم پرسپولیس بهتر شود.

برانکو در پاسخ به سوالی در خصوص سه کارته شدن عمدی سه بازیکن پرسپولیس در بازی قبل تاکید کرد: برای ما همه امتیازات مهم است و بازی با صبا، همانند بازی با تراکتور سازی دارای اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکز ما در حال حاضر برای بازی فردا است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه در فوتبال نمی‌توانیم قول دهیم و فقط هدف خود را اعلام کردیم، تصریح کرد: پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگد و تلاش می‌کنیم که بیشترین امتیازات را کسب کنیم. لیگ بسیار خوب است و هر تیمی شایسته کسب امتیاز است.

وی با اشاره به وضعیت آرام طبع بازیکن سابق تیم فوتبال صبا که به پرسپولیس پیوسته است تاکید کرد: آرام طبع بازیکن بسیار خوبی است و عملکرد او را تمجید می‌کنم، در نخستین بازی که باید به میدان می‌رفت مصدوم شد و ربیع خواه جای او را گرفت. تصمیم در خصوص این بازیکن امروز با باشگاه است و این بازیکن خوب در پرسپولیس شانس نداشت.

برانکو گفت: نباید حریف را دست کم بگیریم چرا که آن‌ها می‌دانند چه شرایطی در انتظار آن‌ها هست؛ صبا اصلاً فکر نکند که ما این تیم را دست کم می‌گیریم.