مدیرعامل شرکت آبفا روستایی استان از پیشرفت بالای ۸۰ درصدی پروژه مجتمع آب‌رسانی خبر داد. به‌گزارش شهرکریمه،”دکتر محمد احمدی جبلی” مدیرعامل شرکت آبفا روستایی استان اظهار داشت: پروژه مجتمع آبرسانی چاله گنبد با پیشرفت و دقت بسیار خوبی در حال انجام است و با اجرای آن روستاهای چاله گنبد، قلعه چم و علی آباد نیزار […]

مدیرعامل شرکت آبفا روستایی استان از پیشرفت بالای ۸۰ درصدی پروژه مجتمع آب‌رسانی خبر داد.

به‌گزارش شهرکریمه،”دکتر محمد احمدی جبلی” مدیرعامل شرکت آبفا روستایی استان اظهار داشت: پروژه مجتمع آبرسانی چاله گنبد با پیشرفت و دقت بسیار خوبی در حال انجام است و با اجرای آن روستاهای چاله گنبد، قلعه چم و علی آباد نیزار از آب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.
وی با بیان این مطلب که پروژه‌ مذکور با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل  اعتبارات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تامین شده است، تصریح کرد: این پروژه شامل اجرای حدود ۱۴ و نیم  کیلومتر خط انتقال، ۳باب مخزن ذخیره با ضرفیتششصد و ۶۰ متر مکعب و ۲ باب ایستگاه پمپاژ با دبی ۱۳ لیتر در ثانیه می باشد.
احمدی جبلی با اعلام این که مطالعه و انتخاب پیمانکار پروژه در اسرع وقت انجام شد افزود: عملیات اجرائی این پروژه در سال۱۳۹۴آغاز شده و  تا کنون ۸۰ درصد خط انتقال به اتمام رسیده است.
وی در ادامه ضمن اشاره به این که در اجرای این پروژه از مصالح مرغوب و باکیفیت استفاده شده گفت: جنس لوله و اتصالات به کار رفته در این طرح از نوع چدن داکتیل است که از بادوام ترین مصالح موجود در بازار می باشد.
مدیرعامل آبفار جمعیت بهره بردار پیش بینی شده در ابتدای طرح را ۱۶۳۴ نفر و در پایان طرح که سال ۱۴۱۸ می باشد را بیش از ۳۶۰۰ نفر بیان و اعلام کرد: وظیفه  شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم  تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها است و  خوشبختانه طی ۲ سال گذشته پروژه های بسیار مهمی در استان اجرا شده که بخش بزرگی از مشکلات آب روستاها را مرتفع خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در پایان به همکاری بسیار مطلوب دستگاه های ذیربط اشاره و نوید داد تا دهه مبارک فجر پروژه به بهره برداری برسد.