شهردار قم گفت: شرکت در پیاده‌روی اربعین بیانگر این است که عاشقان اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان می‌توانند با اتحاد خود برابر ظلم و استکبار ایستادگی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم امروز با حضور در امام‌زاده شاه جمال(ع) از نزدیک از روند اجرای برنامه‌ها و خدمت‌رسانی قرارگاه مردمی اربعین قم به زائرین بازدید کرد.

شهردار قم در حاشیه این بازدید اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده این است که بعد از گذشت هزاران‌ سال مردم در سراسر دنیا محبت اهل‌بیت(ع) را در دل دارند و برای ابراز همدردی کیلومتر‌ها طی می‌کنند تا به زیارت امام حسین(ع) مشرف شوند.

وی افزود: شرکت در پیاده‌روی اربعین بیانگر این است که عاشقان اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان می‌توانند با اتحاد خود برابر ظلم و استکبار ایستادگی‌کنند.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: هدف همه ما یکسان است و در این راستا باید اختلافات را کاهش داده و نقاط قوت و مشترکمان را به یکدیگر گره بزنیم.

شهردار قم درخصوص خدمت‌رسانی خادمین قرارگاه مردمی اربعین به زائرین گفت: هرساله از ابتدای این سفر خادمین این قرارگاه در بخش‌های مختلف خود را به محل خدمت‌رسانی می‌رسانند و خالصانه تا روز آخر پای کار امام حسین(ع) هستند.

انتهای پیام/