در پی انتخاب حضرت آیت‌الله سعیدی به عنوان نماینده مردم شریف استان قم در مجلس خبرگان رهبری، شهردار قم با صدور پیامی این انتخاب را به ایشان تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر سقائیان‌نژاد به این شرح است:

در سایه‌سار حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کهن سرزمین با صلابت ایران و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و نائب بر حق حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مجال خدمت به مردم توفیقی است الهی که در شهر مقدس قم و در جوار خوان کرامت ولی‌نعمتمان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها این توفیق ، مضاعف و چندین برابر است.
جناب مستطاب، حضرت آیت‌الله سید محمد سعیدی(دامت برکاته)
سلام‌علیکم؛
حضور پرشور و حماسی مردم همیشه در صحنه استان قم در آوردگاه انتخابات ۱۱ اسفند ماه، بار دیگر بصیرت مردم دیار آسمانی شهر کریمه اهل‌بیت(س) را نمایان ساخت و قطعاً این حمایت‌ها پشتوانه‌ای خواهد بود برای قدرتمندتر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انگیزه‌ای برای تلاش و جهد کارگزاران و خادمان مردم در بخش‌های مختلف حاکمیت.
بدون شک ولایتمداری و شایستگی محور اصلی انتخاب حضرتعالی توسط مردم شریف استان قم در این دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بوده است و این حُسن انتخاب در مجموعه مجلس خبرگان رهبری اثرگذار و نقش‌آفرین خواهد بود.
ضمن گرامیداشت یاد و نام نماینده فقید شهر مقدس قم در دوره‌های پیشین خبرگان رهبری، حضرت آیت‌الله مومن، توفیق روزافزون حضرتعالی را همراه با سلامتی و سعادت از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم