[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، علی رغم اینکه سلفی گری در جهان اسلام نامطلوب شمرده می شود ولی شاهد جهانی شدن پدیده داعش هستیم. خواستگاه فقهی، ایجاد، منابع مالی، سرعت رشد و نمو داعش و جذب افراد تحصیل کرده از سراسر دنیا، مسئله قابل توجهی است که باید توسط محققین و پژوهشگران به صورت […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، علی رغم اینکه سلفی گری در جهان اسلام نامطلوب شمرده می شود ولی شاهد جهانی شدن پدیده داعش هستیم. خواستگاه فقهی، ایجاد، منابع مالی، سرعت رشد و نمو داعش و جذب افراد تحصیل کرده از سراسر دنیا، مسئله قابل توجهی است که باید توسط محققین و پژوهشگران به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

خبر/ پیش درآمدی بر روش تبلیغ داعش

به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی، حجت الاسلام حسینی سیستانی مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه حوزه علمیه در نشست “پیش درآمدی بر روش تبلیغ داعش”، با کارگروه روش تبلیغ پژوهشکده باقرالعلوم و جمعی از فضلا بر ضرورت تولید آثار متنوع از روش های تبلیغ داعش تاکید کرد.

وی افزود: توسعه‌ امکانات ارتباطی و شبکه‌های اطلاع‌رسانی، نظیر توئیتر، فیس‌بوک، واتس اپ و یوتیوب و… گروه‌های تکفیری تروریستی داعش را قادر ساخت تا با بهره‌گیری از این تریبون‌های مختلف، با روش های جدید و پیچیده پیام‌های خود را منتشر کرده و مخاطبان جهانی بیابند. داعش ویدئوهای یک دقیقه‌ای به ۲۳ زبان دنیا منتشر می کرد که مبارزان داعشی را در حال توزیع بستنی و شکلات و هدایا میان کودکان یا عیادت از زخمی‌ها و سالمندان در بیمارستان نشان می‌داد و بدین گونه داعش زندگی در مناطق تحت‌ تسلط خود را برای جذب جوانان اروپایی، اسلامی و دارای کیفیت عالی جلوه می داد.

وی خاطر نشان کرد : علی رغم اینکه سلفی گری در جهان اسلام نامطلوب شمرده می شود ولی شاهد جهانی شدن پدیده داعش هستیم. خواستگاه فقهی، ایجاد، منابع مالی، سرعت رشد و نمو داعش و جذب افراد تحصیل کرده از سراسر دنیا، مسئله قابل توجهی است که باید توسط محققین و پژوهشگران به صورت جدی مورد بحث بررسی قرار گیرد. /۸۸۲/ ۱۰۱/

[ad_2]