[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ظهر شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۲۲ برگزیده مسابقات استانی امروز با حضور در استودیوی صداوسیمای مرکز قم، توانمندی خود را در ۶ بخش قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، حفظ کل و حفظ جز نشان دادند. مدیرکل اوقاف […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ظهر شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۲۲ برگزیده مسابقات استانی امروز با حضور در استودیوی صداوسیمای مرکز قم، توانمندی خود را در ۶ بخش قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، حفظ کل و حفظ جز نشان دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تصاویر ضبط شده این افراد به شبکه قرآن و معارف سیما ارسال خواهد شد، افزود: در ادامه داوران این مسابقات در یک برنامه تلویزیونی آثار ارسال شده برگزیدگان سراسر استان‌ها را مشاهده و بررسی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات استانی قرآن کریم که مرداد ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شد، گفت: ۳۵۰ نفر در ۶ بخش در مرحله استانی شرکت کردند که در نهایت ۲۲ نفر از شرکت کنندگان به مرحله کشوری راه یافتند.

اسکندری با تاکید بر این نکته که نتایج این مسابقات اواخر آبان از طریق شبکه قرآن و معارف سیما اعلام می‌شود، افزود: به برگزیدگان این دوره از مسابقات گواهی کارشناسی علوم قرآن و حدیث اعطا خواهد شد و به مسابقات بین المللی نیز راه پیدا خواهند کرد.

[ad_2]