سومین فاز رقابت‌های لیگ کاراته‌وان پسران ایران با درخشش کاراته‌کاهای استان شهر قم در هر دو بخش کاتا و کومیته به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛برترین‌های سومین فاز از اولین دوره پیکارهای لیگ کاراته‌وان پسران ایران در حالی معرفی شدندکه کاراته‌کاهای شرکت کننده از […]

سومین فاز رقابت‌های لیگ کاراته‌وان پسران ایران با درخشش کاراته‌کاهای استان شهر قم در هر دو بخش کاتا و کومیته به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛برترین‌های سومین فاز از اولین دوره پیکارهای لیگ کاراته‌وان پسران ایران در حالی معرفی شدندکه کاراته‌کاهای شرکت کننده از استان‌های متفاوت برای کسب عنوان های برتر در هر دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی رفتند.

میزبان فاز سوم لیگ کاراته‌وان ایران سالن شهید افراسیابی تهران بود که در آن کاراته‌کاهای شهر قم با کسب چهار مدال طلا، ‌نقره و برنز روی سکوی هشتم تیمی قرار گرفتند اما در بخش تیمی رشته کاتا،کاتاروهای تیم شهید زین‌الدین شهر قم عنوان نایب‌قهرمانی را به ارمغان آوردند.

در رده سنی نوجوانان این پیکارها و بین ۳۵ کاتارو، متین محمدی‌یکتا پس از نمایندگان کرمان و آذربایجان شرقی به مقام سوم و نشان برنز رسید، در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم بخش کومیته امیرمهدی رستگار از تیم کاراته استان شهر قم بین ۴۱ کاراته‌کا مقامی خوب تر از رده پنجمی کسب نکرد.

اما در بخش کومیته رده سنی جوانان و در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم محمد ورمرزیان نهم گردید، در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم حسین خدری مدال‌آور کاراته شهر قم از مسابقات قهرمانی آسیا، با ابهت تمامی رقبای خود را از پیش‌رو برداشت و بین ۴۴ کاراته‌کا مقام قهرمانی این پیکارها را کسب کرد.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم فرید معصومی از تیم شهر قم بین ۳۹ کاراته‌کا پنجم گردید، در وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم نیز محمدسینا عبدالحسینی از تیم کاراته شهر قم بین ۲۹ کاراته‌کا پس از نماینده‌های مرکزی، تهران، گیلان و فارس به مقام پنجم دست پیدا نمود.

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم نیز همین اتفاق اتفاق افتاد و نماینده شهر قم دانیال معارف‌وند بین ۳۷ کاراته‌کا پنجم گردید، اما در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات لیگ کاراته‌وان ایران، اعضای تیم جوانان شهر قم کارکرد بسیار خوبی داشتند و اولین موفقیت با مقام سوم و نشان برنز سیدمجید وکیلی بین ۲۹ کاتاروی جوان به دست آمد، ضمن اینکه امیررضا باقری جوشقانی دیگر عضو تیم کاتای جوانان شهر قم به مقام نهم رسید.

در رده‌بندی کاتای تیمی این پیکارها تیم شهید زین‌الدین شهر قم به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت اما در جدول رده‌بندی کومیته تیمی، تیم منتخب کاراته استان شهر قم با کسب یک نشان طلا، یک نقره و دو برنز جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد تا پرونده این فاز از مسابقات بسته گردد.

انتهای پیام /ح

 باشگاه زین‌الدین شهر قم نایب قهرمان کاتا گردید