آیین رونمایی از کتاب "حماسه‌خوان خمینی" با حضور یادگان هشت سال دفاع‌مقدس و جمعی از خانواده‌های معظم شهیدان در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه به نقل از فارس،این مراسم با سخنرانی نویسنده کتاب حجت‌الاسلام محمدمهدی بهداروند و با روایتگری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و مدیحه سرایی علی مالکی‌نژاد در روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در انتشارات کتاب جمکران واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) کوچه ۲۸، پلاک ۶ انجام می‌پذیرد.

کتاب “حماسه‌خوان خمینی” که به قلم حجت‌الاسلام محمدمهدی بهداروند نویسنده ادبیات پایداری و رزمنده دوران دفاع‌مقدس نگاشته شده، به همت انتشارات کتاب جمکران چاپ شده است.

صادق آهنگران از جمله رزمنده‏‌های خوزستانی است که با صدای پرصلابت و شعرهای حماسی شناخته می‌‎شود، وی از رزمندگان و پاسداران دفاع مقدس است.

نویسنده، کتاب را با خاطره صادق آهنگران از اولین حماسه‌خوانی در جماران شروع و به مرور به دیگر ابعاد زندگی “حماسه‌خوان خمینی” می‌پردازد.کتاب “حماسه‌خوان خمینی” در ۱۹ فصل تدوین شده و ۲ فصل پایانی آن با عنوان در “رثای یاران” و “از چشم یاران” شامل یادداشت‌های صادق آهنگران در مورد دوستان و همرزمان و فصل بعدی یادداشت‌های دوستان و شخصیت‌ها در مورد ایشان است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی بهداروند نویسنده ده‌ها عنوان کتاب با موضوع ادبیات پایداری و دفاع‌مقدس است و کتاب “زندان‌الرشید” با موضوع خاطرات رئیس ستاد سپاه ششم نیروی زمینی از مهم‌ترین آثار وی در زمینه تاریخ دفاع‌مقدس ایران محسوب می‌شود که در بخش مستندنگاری هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد نیز به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.