رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در یکی از پرونده‌ها کلاهبردار از طریق تماس و ادعای برنده شدن مخاطب خود در یک برنامه رادیویی، فرد را پای دستگاه خودپرداز کشانده و با شگرد متقلبانه مبلغ ۷۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، سرهنگ «میکائیل قهرمانپور» طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی طی تماس، خود را مسئول یک برنامه رادیویی و او را برنده خوش سانس ۹۰ میلیون ریالی معرفی و با شگرد متقلبانه وی را پای دستگاه خودپرداز کشانده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال از حسابش برداشت کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: در ادامه با مسدود شدن حساب متهم، وی به پلیس آگاهی مراجعه و در تحقیقات بیان کرد که کارت بانکی در اختیار یکی از دوستانش بوده است، بنابراین پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان قم هشدار داد: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند، جهت واریز وجه به حساب نیازی نیست که به دستگاه خودپرداز مراجعه و یا موجودی حساب اخذ و مانده حساب را برای دیگران اعلام کنند.

 

انتهای پیام/