– خبر ها استانها –  به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان گفت: با شکایت شاکی در کلانتری" 21 یزدانشهر" مبنی بر کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، مبحث تحت رسیدگی جای گرفت و مشخص گردید شاکی، دستگاهی را به‌منظور […]

– خبر ها استانها –

 به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان گفت: با شکایت شاکی در کلانتری" 21 یزدانشهر" مبنی بر کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، مبحث تحت رسیدگی جای گرفت و مشخص گردید شاکی، دستگاهی را به‌منظور فروش بر روی سایت دیوار قرار داده و فردی به‌عنوان خریدار با وی ارتباط گرفته و پیشنهاد خرید به‌صورت عرضه چک معتبر ۵ روزه داده و با قبول وی خرید و فروش انجام‌شده هست.

سرهنگ جعفریان دنبال کرد: شاکی در موعد قطعی برای وصول مبلغ چک به بانک مراجعه ولی با غیرواقعی بودن چک رو به رو می‌شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شهر قم افزود : با انجام یکسری کارهای پلیسی، متهم شناسایی و با سازگاری مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه، دستگیر گردید.

گروه کلاهبرداری سایتهای غیرواقعی در استان البرز متلاشی گردیدپیگیری همه روزه صدها پرونده کلاهبرداری در پلیس فتا تهرانکلاهبرداری ۲۴۰ میلیارد ریالی تلفن همراه تلفن‌ همراه قاچاق در کردستان؛ بازداشت ۲۸ متهم

سرهنگ جعفریان گفته بود: در بازرسی بدنی از متهم یک جلد دسته‌چک ۵۰ برگی غیرواقعی که ۱۱ فقره آن استفاده‌شده هست بهمراه ۲ عدد کارت ملی غیرواقعی،۱۰ برگ چک‌پول ۵۰ هزارتومانی غیرواقعی، تعداد ۳ عدد سیم‌کارت همراه اول و پوکه سیم‌کارت‌های ایرانسل کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان شهر قم اعلام نمود: در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید متهم علاوه بر استان شهر قم در استان‌های تهران،همدان و قزوین نیز با همین شگرد فعالیت داشته و کلاهبرداری های متعددی انجام داده هست.

وی افزود: با کوشش مأمورین کلانتری علاوه بر شناسایی ۶ نفر از مالباختگان قمی ، تعداد۲۰ نفر از سوژه‌هایی که در فهرست کلاهبرداری متهم قرار داشتند، شناسایی گردیدند.

سرهنگ جعفریان تصریح نمود: سرانجام متهم به انضمام پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی که با صادر کردن قرار قانونی مناسب روانه زندان گردید.