مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از کمک یک میلیارد تومانی مردم قم در شب بیست و یکم ماه رمضان امسال به ایتام، فرزندان محسنین و نیازمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین محمدطه مهری ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حماسه یتیم نوازی مردم قم در سالروز شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام و با استقبال گسترده مردم قم در میدان آستانه برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم افزود: این برنامه هر ساله به همت کمیته امداد استان قم برگزار می شود و مشارکت خوب مردمم قم در امر اکرام ایتام و فرزندان محسنین می بایست الگویی برای کشور باشد.

وی عنوان کرد: بیش از ۲۰۰۰ نفر از مردم خیر و نوع دوست استان قم برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین ثبت نام کردند و بر این اساس هر ماه مبلغی را به حساب انان واریز می کنند.

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه مردم به کمیته امداد اعتماد دارند و همین امر موجب افزایش مشارکت های مردمی شده است افزود: در برنامه حماسه یتیم نوازی؛ مردم قم در راستای اجرای طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و همچنین کمک به محرومان و نیازمندان بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی اهدا کردند.