[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، اکبر میرشکار با تشریح گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد استان قم در مقابله به بیماری کرونا، اظهار کرد: امدادگران پرتلاش این نهاد از ابتدای اسفندماه با مشارکت مردم و خیران گرامی در یک اقدام جهادی برای تأمین نیازمندی‌های ضروری مددجویان اقدام و این کمک‌ها را در کمترین زمان و […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، اکبر میرشکار با تشریح گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد استان قم در مقابله به بیماری کرونا، اظهار کرد: امدادگران پرتلاش این نهاد از ابتدای اسفندماه با مشارکت مردم و خیران گرامی در یک اقدام جهادی برای تأمین نیازمندی‌های ضروری مددجویان اقدام و این کمک‌ها را در کمترین زمان و قبل از شروع سال جدید به دست افراد بی‌بضاعت رساندند.

وی این کمک‌ها را در قالب واریز وجه نقد به‌حساب مددجویان، پرداخت بُن فروشگاهی، توزیع سبد کالا و پرداخت هزینه‌های تغذیه و بهداشت عنوان کرد و افزود: مجموع کمک‌های ارائه‌شده از ابتدای اسفند ۶ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به ارائه کمک‌هزینه بهداشتی و تغذیه‌ای به دو هزار و ۹۷۷ سالمند، زمین‌گیر و بیمار صعب‌العلاج سرطانی، دیالیزی، پیوندی، هموفیلی و ام‌اس تحت حمایت کمیته امداد قم گفت: باهدف تقویت سیستم ایمنی این قشر از مددجویان که در گروه‌های پرخطر ابتلا به این بیماری قرار دارند نیز به‌صورت ویژه ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌هزینه تغذیه و خرید ملزومات بهداشتی به‌حساب آن‌ها واریز شد.

وی ارتقاء سطح تغذیه مددجویان کمیته امداد را در مقابله با بیماری کرونا بسیار مهم و ضروری برشمرد و گفت: علاوه بر پرداخت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان بُن نقدی به ۶ هزار و ۵۱۷ نفر از مددجویان، یک میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان بُن خرید فروشگاهی نیز برای چهار هزار و ۷۴۶ نفر از آن‌ها تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

میرشکار توزیع کالاهای اساسی سبد غذایی خانوارها را از دیگر اقدامات کمیته امداد قم در ارتقاء سطح سلامت مددجویان برشمرد و تصریح کرد: این کالاها شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، رب گوجه‌فرنگی و حبوبات به ارزش دو میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان بوده است که در بین هفت هزار و ۳۶۸ خانوار توزیع شد.

وی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای پیشگیری از تجمع مددجویان در تحویل بُن و سبد غذایی را خاطرنشان و تأکید کرد: در تمامی خدمات انجام‌شده با رعایت کلیه اصول بهداشتی توسط امدادگران این نهاد در درب منازل مددجویان تحویل شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم و خیران که علیرغم مشکلات اقتصادی، این نهاد را در خدمت‌رسانی به نیازمندان یاری می‌کنند از آن‌ها خواست به شکرانه سلامتی خود و خانواده‌هایشان و با توجه اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است، اقشار بی‌بضاعت جامعه و مددجویان این نهاد را بیشتر از گذشته کمک کنند.

[ad_2]