[ad_1] محمدرضا شعبانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با انتقاد از هیئت تکواندوی قم اظهار کرد: این هیئت به ورزشکاران پاراتکواندو به خاطر محدودیت و معلولیتی که دارند بی محبتی بسیار زیادی می‌کند و من که همیشه عاشق این رشته بودم، حالا با یاس و ناامیدی تصمیم دارم دیگر در هیچ مسابقه‌ای به میدان نروم. […]

[ad_1]

محمدرضا شعبانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با انتقاد از هیئت تکواندوی قم اظهار کرد: این هیئت به ورزشکاران پاراتکواندو به خاطر محدودیت و معلولیتی که دارند بی محبتی بسیار زیادی می‌کند و من که همیشه عاشق این رشته بودم، حالا با یاس و ناامیدی تصمیم دارم دیگر در هیچ مسابقه‌ای به میدان نروم.

شعبانی که در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی در رتبه چهارم وزن منفی ۷۵ کیلوگرم قرار دارد افزود: ای کاش همچنان زیر نظر هیئت جانبازان و معلولین بودیم؛ توجه و رسیدگی این هیئت قابل قیاس با هیئت تکواندو نیست و به ورزشکاران معلول اهمیت می‌دهد.

در صورتی که محمد رضا شعبانی که مدال‌ها و موفقیت‌های زیادی را همراه با تیم ملی کسب کرده در خصوص این تصمیم خود قاطع باشد، باید از این پس شاهد فعالیت او در کسوت مربیگری باشیم.

[ad_2]