[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، جمعی از طلاب بسیجی گردان ۱۱۵ تبلیغی رزمی فیضیه پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در مدرسه عالی دارالشفاء تجمع کردند. حجت الاسلام شاهمرادی فرمانده گردان ۱۱۵ فیضیه در این نشست با بیان این که بسیج موجب یأس و ناامیدی بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی می‌ […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، جمعی از طلاب بسیجی گردان ۱۱۵ تبلیغی رزمی فیضیه پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در مدرسه عالی دارالشفاء تجمع کردند.

حجت الاسلام شاهمرادی فرمانده گردان ۱۱۵ فیضیه در این نشست با بیان این که بسیج موجب یأس و ناامیدی بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی می‌ شود، گفت: روحانیان نیز در این عرصه در طول تاریخ پس از انقلاب خوش درخشیده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گزارشی از فعالیت های گردان ۱۱۵ فیضیه پرداخت و ابراز داشت: هر فردی موظف است ۲۴۰ ساعت در سال حضور پیدا کند و فعالیت های طلاب به صورت هفته ای ثبت می‌ شود.

حجت الاسلام شاهمرادی افزود: گردان ۱۱۵ دارای چهار گروهان اول، دوم، سوم و احتیاط است و برای همه طلاب حاضر در این نشست کارت بسیجی فعال صادر می‌شود به شرط آن که فرم ثبت سوابق خود را تکمیل کنند، چراکه ما در طول سال اعزام های متعددی داریم و بسیجیان ما فعالیت های گسترده ای در شهرها و روستاها از طرف بسیج برگزار می‌کنند.

وی با بیان این که غیبت غیر موجه طلاب در سه جلسه گردان موجب حذف آنها از گردان می‌شود، یادآور شد: در برنامه های بسیج نظم و انضباط اهمیت زیادی دارد از این رو همیشه تأکید بر نظم داشته ایم و این که طلاب در جلسات به صورت منظم حاضر شوند.

فرمانده گردان ۱۱۵ فیضیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از هرگردانی ۱۰ نفر برای مواقع و زمان های ضروری از جمله حوادث غیر مترقبه نیاز داریم که برای این کار در هرگردانی از ۲۰ نفر ثبت نامه به عمل می‌ آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گردان ۱۱۵ فیضیه یکی از ۱۰ گردان تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) است که بیش از ۲۰۰ طلبه در آن فعالیت رزمی تبلیغی می‌کنند؛ دفتر فرماندهی این گردان نیز هر روز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳ غیراز روزهای تعطیل در مدرسه فیضیه فعال است./۱۳۳۰/ج

[ad_2]