به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، ، مراسم بیست و پنجمین محفل اوج هنر با حضور هنرمندان و بعضی از مسئولین استان شامگاه پنجشنبه در تالار فرهنگ اداره کل ارشاد یزد برگزار گردید. علی محمد پارسائیان با بیان اینکه محفل اوج هنر در جهت بروز استعدادهای هنری یزد توسط بسیج […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، ، مراسم بیست و پنجمین محفل اوج هنر با حضور هنرمندان و بعضی از مسئولین استان شامگاه پنجشنبه در تالار فرهنگ اداره کل ارشاد یزد برگزار گردید.

علی محمد پارسائیان با بیان اینکه محفل اوج هنر در جهت بروز استعدادهای هنری یزد توسط بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود گفت: این سمینار در جهت عرضه آثار هنرمندان استان یزد در رشته‌های هنری متفاوت هست.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان یزد تصریح نمود: این‌ گونه محافل مکانی مناسب برای هنرمندانی هست که به هر دلیلی شرایط عرضه آثارشان در محافل دیگر وجود ندارد و از این حیث می‌توانند فعالیت‌های خود را نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه در بیست و چهار دوره گذشته هنرمندان زیادی در محفل اوج هنر شرکت نمودند افزود: برنامه‌های بسیار خوبی در رشته‌های متفاوت هنری در سازمان بسیج هنرمندان یزد در نظر گرفتیم که هنرمندان بعد از استعدادیابی بتوانند به طور حرفه‌ای در زمینه‌های هنری خود فعالیت دارا باشند.