مجتبی ذوالنوری نماینده مردم شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ، با اشاره به قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور به ۴ سؤال، اظهار کرد: خواسته جدی ما  از رئیس‌جمهور این هست که ایرادات دولت در راستای این مباحث را رفع کند. جلسه سؤال از ریاست جمهور به بهبود […]

شمجتبی ذوالنوری نماینده مردم شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ، با اشاره به قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور به ۴ سؤال، اظهار کرد: خواسته جدی ما  از رئیس‌جمهور این هست که ایرادات دولت در راستای این مباحث را رفع کند.

جلسه سؤال از ریاست جمهور به بهبود مسائل کشور کمک می‌کند

نماینده مردم شهر قم با تاکید بر اینکه اگر دولت به وظیفه ها قانونی‌اش عمل کند مشکلات کشور حل می‌شود، تصریح نمود: مطمئنا جلسه سؤال از ریاست جمهور به بهبود مسائل و حل مشکلات کشور کمک بسیاری می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست بیگانه در مورد مبحث ارجاع  سؤال از رئیس‌جمهور به قوه قضائیه، اظهار کرد: هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم که ۴ سؤال از رئیس‌جمهور را به قوه قضائیه ارجاع دهیم و نمایندگان متقاضی سوال از رئیس‌جمهور روز یکشنبه (۱۱ شهریور) جلسه‌ای با نمایندگان حقوقدان مجلس خواهند داشت تا تکلیف ارجاع سؤال از رئیس‌جمهور به قوه قضائیه مشخص گردد.

وی گفته بود: ما رئیس‌جمهور را در آن ۴ محوری که نتوانست نمایندگان را قانع کند، مسئول و مقصر می‌دانیم اما اینکه رئیس‌جمهور نقض قانون کرده هست یا خیر، نیازمند بحث کارشناسی هست تا به ناحق قدمی برنداریم.