امام جمعه قم گفت: ۲۲ بهمن امسال باید در تاریخ این کشور به عنوان یک حماسه دیگر رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما ریشه در بعثت دارد، چرا که انقلاب دارای ویژگی هدایت‌گری و برانگیختگی و به صحنه آوردن اراده ملت بود که این ویژگی‌ها در بعثت پیامبر نیز به چشم می‌خورد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: امام راحل تاکید داشت که طاغوت باید برود و ملت باید انقلابی زندگی کند و مردم قم پایه گذار حرکت انقلاب بزرگ بودند و پشتیبانان آن روز امام راحل مردم قم بودند که برخی از استان‌ها و شهرهای دیگر نیز به جمع حرکت مردم قم پیوستند و این حرکت در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شد.

خطیب جمعه قم گفت: ۴۵ سال انقلاب در برابر همه ناملایمات سربلند ایستاده و در برابر جنگ و تحریم و نامهربانی‌های مزدوران داخلی و جاسوسان اجانب سربلند ایستاده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ۲۲ بهمن امسال باید در تاریخ این کشور به عنوان یک حماسه دیگر رقم بخورد.

وی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است و اگر دشمن این حماسه‌ها را ببیند، دست و پای خود را جمع خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شرکت ملت ایران با درصد بالای حضور در عرصه انتخابات تا مدت‌ها طمع دشمنان نسبت به کشور و انقلاب را از بین خواهد برد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: کاندیداها و حامیان آنان باید در چهارچوب قانون حرکت کنند، تا پس از انتخابات کوچک‌ترین نقطه ضعفی را دشمنان پیدا نکنند و بزرگنمایی نشود و دشمن باید بداند ملت ایران از ابتدای انقلاب این شایستگی را داشته و تا آخرین روز بدان توجه دارد.

امام جمعه قم با اشاره به حوادث غزه گفت: امروز به برکت نظام اسلامی ما در کشور امنیت داریم اما باید به این امر توجه داشت که امروز در غزه هزاران نفر داغدار هستند و مصیبت‌های سنگینی را تحمل می‌کنند و زیر بمباران بی امان رژیم اشغالگر قدس روزگار خود را سپری می‌کنند که از خداوند می‌خواهیم شر این دشمنان امت اسلام را از سرزمین‌های اشغالی بر دارد و نصرت خود را نصیب ملت مظلوم فلسطین گرداند.