معاون امور تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور اعلام کرد: امروز در هر جایی که تعاونی‌ها وارد عمل شدند، عملکرد خوبی داشته‌اند؛ به طوری که امروز ۳۰ درصد بارهای کشور توسط تعاونی‌های باربری جابجا می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهر کریمه، مهدی مسکنی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه معاونت امور تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با دانشگاه قم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رشد و توسعه علمی از جمله برکات مهم انقلاب اسلامی است به طوری که هم اکنون تنها در دانشگاه قم بیش از ۱۰ هزار دانشجو در حال تحصیل هستند.

 

وی با بیان اینکه تعاون در طی این سال‌ها مهجور مانده و باید این نگاه تغییر پیدا کند، اضافه کرد: تعاون و جهاد سازندگی از نهادهایی هستند که از اوایل انقلاب تأکید ویژه‌ای روی این دو از سوی امام راحل وجود داشته اما در طی این سال‌ها این نهادها با بی مهری مواجه شدند.

 

معاون امور تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: بیشترین پول و نقدینگی در دست مردم است اما ما از این ظرفیت عظیم که می‌تواند در تعاونی‌ها به کار گرفته شود غافل شده‌ایم.

 

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها در سخنرانی‌های خودشان به تعاون و همکاری با مردم تأکید کرده اند و علاوه بر این بنیانگذار انقلاب نیز روی تعاونی‌ها و مردم نگاه ویژه‌ای داشتند.

 

مسکنی اعلام کرد: امروز در هر جایی که تعاونی‌ها وارد عمل شدند، عملکرد خوبی داشته‌اند؛ به طوری که امروز ۳۰ درصد بارهای کشور توسط تعاونی‌های باربری جابجا می‌شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعاون باید با دانشگاه و حوزه علمیه ارتباط خوبی داشته باشد به همین علت احساس نیاز جدی در زمینهٔ علم داریم.

 

انتهای پیام/