[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حسین مدرس خیابانی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه شیوع کرونا تأثیری در بخش تولید نداشت، افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی پس از شیوع کرونا خط تولید خود را تغییر داده و بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع کردند. وی کاهش […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حسین مدرس خیابانی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه شیوع کرونا تأثیری در بخش تولید نداشت، افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی پس از شیوع کرونا خط تولید خود را تغییر داده و بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع کردند.

وی کاهش آمار صادرات کشور طی دو ماهه نخست سال جاری را ناشی از بسته شدن مرزها به دلیل شیوع کرونا دانست و افزود: خوشبختانه تولید کالاهای داخلی طی سه ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۶۰۰ نفر در واحدهای صنفی با شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، تصریح کرد: از اسفندماه تا پایان فروردین ماه فعالیت بیش از سه میلیون واحد صنفی تعطیل یا نیمه تعطیل شد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ورود آسیب جدی به بخش پوشاک با شیوع کرونا افزود: با شیوع کرونا فرصت طلایی فروش شب عید از این قشر گرفته شد.

وی بیان کرد: ۹۰۰ هزار نفر از افراد آسیب دیده بر اثر کرونا برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند که به تدریج وام در نظر گرفته شده به آنها پرداخت می‌شود.

[ad_2]