به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام خسروی مسئول اداره تعلیم حوزه علمیه خراسان‌جنوبی  گفت: در سال تحصیلی جاری ۴۰۰ طلبه جدیدالورود تحصیل خود را در مدرسه ها علمیه خراسان‌جنوبی شروع نمودند که از این تعداد ۲۰۰ طلبه خواهر و ۲۰۰ طلبه برادر بودند. وی اضافه کرد: به صورت کلی […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام خسروی مسئول اداره تعلیم حوزه علمیه خراسان‌جنوبی  گفت: در سال تحصیلی جاری ۴۰۰ طلبه جدیدالورود تحصیل خود را در مدرسه ها علمیه خراسان‌جنوبی شروع نمودند که از این تعداد ۲۰۰ طلبه خواهر و ۲۰۰ طلبه برادر بودند.

وی اضافه کرد: به صورت کلی در مدارسه علمیه خراسان جنوبی ۲۳۰۰ طلبه در حال فراگیری علوم و معارف دینی می باشند که از این تعداد ۱۲۰۰ نفر طلاب سطح یک برادرهای می باشند.

خسروی دنبال کرد: طلاب سطح دو و سه برادرهای ۱۵۰ نفر، طلاب سطح یک خواهران ۸۵۰ نفر و طلاب سطح سه خواهران ۱۰۰ نفر می باشند.

مسئول اداره تعلیم حوزه علمیه خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۳۰۰ طلبه خراسان‌جنوبی در ۱۶ مدرسه علمیه برادرهای و هفت مدرسه علمیه خواهران تحصیل می‌کنند.

وی  در راستای اساتید مدرسه ها علمیه خراسان جنوبی اظهار کرد: در مدرسه ها علمیه خراسان جنوبی ۵۵ استاد تمام وقت تعلیم را عهده دارند و البته در روال تعلیم از اساتید حق التدریس نیز استفاده می‌کنیم.

خسروی با اهتمام بر این اینکه نهایت کوشش خود را بر افزایش کیفیت تعلیم در مدرسه ها علمیه خراسان‌جنوبی داریم،بیان کرد: در کمال خوشبختی توانستیم مجوز برپایی سطح  چهار در خراسان‌جنوبی را نیز اخد کنیم.

انتهای پیام / ط آ

تحصیل ۲۳۰۰ طلبه درمدارس علمیه