[ad_1] محمدرضا بهروز در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: در ایامی که خانواده‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی هستند، برای آنکه خانواده‌ها را ترغیب به ماندن در خانه کنیم و از طرفی از آنجا که بچه‌ها جایی را برای تخلیه انرژی ندارند و ممکن است از نظر روحی دچار مشکلاتی شوند، […]

[ad_1]

محمدرضا بهروز در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: در ایامی که خانواده‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی هستند، برای آنکه خانواده‌ها را ترغیب به ماندن در خانه کنیم و از طرفی از آنجا که بچه‌ها جایی را برای تخلیه انرژی ندارند و ممکن است از نظر روحی دچار مشکلاتی شوند، چند نفر از دوستان به صورت جهادی همکاری کردند و ۴۰ آیتم بازی حرکتی و محرک با ساده‌ترین ابزارها را در خانه ضبط و آماده پخش کردیم.

وی گفت: این بازی‌ها از قبل طراحی شده است و ما توانستیم با شعار «خونه شاد داشته باشیم» این بازی‌ها را تقدیم خانواده‌های ایرانی کنیم.

این مجری برنامه کودک بیان داشت: ما با ساده‌ترین وسایل، بازی‌ها حرکتی را طراحی کردیم تا در خانه‌های آپارتمانی نیز قابلیت اجرا داشته باشد.

وی افزود: برای اینکه کودکان در خانه باشند و در عین حال حوصله آنها سر نرود این بازی‌ها تدارک دیده شده که در اینستاگرام و آپارات بارگذاری می‌شود.

بهروز با بیان اینکه سطح کیفیت کارهای تولیدی از سوی کارشناسان و برنامه‌سازان مناسب ارزیابی شده است، ادامه داد: به همین دلیل برخی از شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی نیز برای خرید این برنامه‌ها پیشنهاداتی داده‌اند، اما از آنجایی که قصد داریم تعداد زیادی از کودکان از این کارها استفاده کنند و متعلق به یک شبکه نباشد تصمیم گرفته شد تا به صورت مستقل ارائه شود تا خانواده‌های بیشتری در کنار کودکان دقایق شادی را در خانه داشته باشند.

وی عنوان کرد: در کنار آیتم بازی، آموزش‌های مختلفی از جمله کاردستی با لوازم دور ریختنی داریم و از طرفی سرودی ارائه می‌کنیم و از کودکان می‌خواهیم این سرود را که توأم با مضامین امید است را بازخوانی و دابسمش کنند.

مجری برنامه‌های کودک ادامه داد: از آنجایی که والدین باید در این ایام با کودکان ارتباط بیشتری داشته باشند بسته‌های روان شناسی طراحی شده که معضلات رفتاری کودکان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد که خانواده در برخورد با آن ممکن است توجه لازم را نداشته باشند.

وی ابراز داشت: همه مراحل تولید و فرآیند زیر نظر کارشناسان در بخش بازی، مسائل روانشناسی و گرافیک بوده است که امیدواریم مورد استفاده خانواده‌ها قرار گیرد.

بهروز با اشاره به آموزش بازی‌ها در اینستاگرام و آپارات، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در اینستاگرام و آپارات با جست‌وجوی behrooz.tv.1 آموزش این بازی‌ها و مسابقات مربوطه را به صورت روزانه مشاهده کنند.

[ad_2]