معاون استاندار قم گفت: در راستای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی ۶۲ پروژه عمرانی استان شناسایی و ارزیابی‌شده و در پروسه واگذاری به بخش خصوصی است. محسن بهشتی صبح امروز در نشست خبری در تالار امام جواد (ع) استانداری قم، با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی از منابع ملی و استانی برای […]

معاون استاندار قم گفت: در راستای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی ۶۲ پروژه عمرانی استان شناسایی و ارزیابی‌شده و در پروسه واگذاری به بخش خصوصی است.

محسن بهشتی صبح امروز در نشست خبری در تالار امام جواد (ع) استانداری قم، با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی از منابع ملی و استانی برای قم جذب شده است اظهار داشت: امسال همه پروژه‌های عمرانی فعال بوده و هیچ پروژه‌ای متوقف نبوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۸۶ پروژه عمرانی افتتاح می‌شود افزود: از این تعداد ۲۰ پروژه از محل منابع ملی و ۱۶۶ پروژه از منابع استانی تأمین شده است. در هفته دولت ۱۲۷ پروژه عمرانی و زیربنایی، ۴۲ پروژه کشاورزی، ۳ پروژه صنعتی، ۴ پروژه گردشگری، ۱۰ پروژه فرهنگی و ورزشی با ایجاد ۱۶۵۵ فرصت شغلی افتتاح می‌شود.

بهشتی بابیان اینکه در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در زمره ایجاد اشتغال محسوب نمی‌شود اما اشتغال دیگر زمینه‌ها مستمر است تصریح کرد: اعتبارات پروژه‌ها عبارت است ۱۶۳ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی، ۸۳ میلیارد تومان طرح‌های صنعتی، ۳۸ میلیارد در بخش کشاورزی، ۵۱ میلیارد تومان در بخش گردشگری و ۲۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های ورزشی و فرهنگی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از افتتاح ۱۴۴ واحد مسکن مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: ساماندهی ۲ گلزار شهدای کهک و طیب طاهر ساماندهی شده، احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه نیروگاه، اصلاح و توسعه ۴۶ کیلومتر شبکه آب‌رسانی قم، افتتاح پروژه بین‌راهی مهر و ماه با ظرفیت بخش خصوصی و اجرای وای.فای شهری از جمله طرح‌های استان در هفته دولت است.

وی با اشاره به افتتاح ۶ طرح هادی روستایی و فاز نخست طرح جامع گمرک استان ادامه داد: پاسگاه محیط‌بانی  حوض سلطان و پروژه‌های نوسازی مدارس در شهرک قدس و پردیسان نیز در هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

بهشتی با اشاره به اقدامات استان در زمینهٔ واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام خاطرنشان کرد: در راستای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی ۶۲ پروژه عمرانی استان شناسایی و ارزیابی‌شده و در پروسه واگذاری به بخش خصوصی است.