[ad_1] به گزارش خبرنگارمهر، مهرداد غضنفری بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ما توزیع عادلانه گوشت منجمد در بین تعاونی‌های مختلف است. وی با انتقاد از وضعیت و عملکرد استان در توزیع گوشت منجمد افزود: ناهماهنگی‌های توزیع گوشت در قم مردم […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگارمهر، مهرداد غضنفری بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ما توزیع عادلانه گوشت منجمد در بین تعاونی‌های مختلف است.

وی با انتقاد از وضعیت و عملکرد استان در توزیع گوشت منجمد افزود: ناهماهنگی‌های توزیع گوشت در قم مردم را آزار می‌دهد و این ناهمانگی‌ها نگران کننده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم مشکلات موجود را ناشی از عدم نظارت دقیق برخی سازمان‌ها دانست و گفت: سازمان جهاد کشاورزی موظف است تمام محموله‌های گوشت را در اسرع وقت در بین تعاونی‌ها و مراکز عرضه توزیع کند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه برخی تناقض گویی‌ها بین مدیران در خصوص توزیع گوشت و مرغ وجود دارد لذا از این پس نمانیده دادستان محترم در جلسات حضور و با این گونه مدیران برخورد خواهند داشت.

قیمت بالای مرغ و گوشت منجمد در استان قابل‌قبول نیست

غضنفری با بیان اینکه قیمت بالای مرغ و گوشت منجمد در استان قابل‌قبول نیست، افزود: برای اینکه در توزیع گوشت باید به سمت جوامه هدف برود و این محصول به دست مصرف کنندگان واقعی برسد تمام دستگاه‌های استان مسؤلیت دارند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حلقه توزیع مرغ و تخم مرغ جهاد کشاورزی است بنابراین تمام مسؤلیت ناشی از گران فروشی متوجه این سازمان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با بیان اینکه نرخ پایه مرغ در قم با توجه به قیمت این محصول در میدان بهمن تهران است عنوان کرد: مرغ در قم باید پایین‌تر از این میدان توزیع شود و لذا با هرگونه توزیع و فروش مرغ با قیمتی بیشتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان برخورد می‌شود.

وی توضیح داد: مشخص شود چرا قیمت مرغ در بسیاری شهرها پایین‌تر است و مسؤلین نسبت به این امر پاسخگو باشند و از توجیه کردن و مشکل را به گردن همدیگر انداختن بپرهیزند.

غضنفری در خصوص قند و شکر نیز افزود: در خصوص این محصولات تدابیر خوبی صورت گرفته و اقدامات خوبی توسط مدیران مربوطه صورت پذیرفته است.

توزیع نان در ایام نوروز

وی مطرح کرد: برای تأمین نان مورد نیاز مسافران در ایام نوروز ۲۹ واحد نانوایی در سطح شهر پیش بینی شده است و علاوه بر آن در تمام ورودی‌های استان نیز واحدهایی برای عرضه نان در نظر گرفته‌شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم ادامه داد: با توجه به اینکه ۷۵۰ تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب برای ایام نوروز تأمین شده است اما مسئولان مربوطه نیز باید آمادگی برای افزایش سهمیه داشته باشند.

[ad_2]