مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: کلیه برنامه‌ها و اقدامات شهرداری قم ویژه شهروندان در مسیر جهاد تبیین و امیدآفرینی حرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مهدی کلانترزاده مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم در نشست خبری اقدامات شهرداری قم به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، طی سخنانی  بیان کرد: ستاد علمداران خدمت یک حرکت جهادی است و همه برنامه‌های ویژه ایام محرم و صفر توسط شهرداری قم از سوی این ستاد برگزار می‌شود.

وی افزود: شعار امسال در حوزه تبلیغات منبری و محتوایی و آذین‌بندی شهر، «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» است.

کلانترزادا با اشاره به راه‌اندازی خیمه‌ای به وسعت شهر با محوریت مردم، خیمه رسانه و خیمه اربعین، تصریح کرد: کلیه برنامه‌ها و اقدامات شهرداری قم ویژه شهروندان در مسیر جهاد تبیین و امیدآفرینی حرکت می‌کند در این‌راستا نیازمند همکاری و همراهی اصحاب رسانه هستیم. در برنامه‌های ویژه محرم نسبت به مردمی‌سازی طرح جهادی علمداران خدمت اهتمام ویژه داریم.

مدیر روابط عمومب شهرداری قم توضیح داد: چاپ و نصب ۲ هزارمتر بنر با موضوع محرم و صفر، توصیه‌های‌ مقام معظم رهبری و برداشت‌هایی از فرمایشات امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) با محوریت بصیرت عاشورایی که در سطح شهر اکران می شود در دستورکار شهرداری است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هیئت در سامانه قم‌یار درخواست تبلیغات در سطح شهر را داشتند، اظهار کرد: همه خدمات شهرداری قم برای صدور مجوز و درخواست تبلیغات به‌شکل غیرحضوری انجام می‌شود و این امر روند صدور مجوز را برای متقاضیان تسهیل کرده‌ایم. برای اینکه مردم بتوانند هویت بصری ثابت در تبلیغات شهر را مشاهده کنند، کمیته تبلیغات متشکل از روابط عمومی، خدمات شهری،سیما و منظر شهری و سازمان فرهنگی شهرداری قم راه‌اندازی شده است.

کلانترزاده با اشاره به اینکه ۲ تلویزیون‌ شهری به سطح شهر اضافه می‌شود که قابلیت روزانه هزار نمایش را دارند و درمجموع امسال چهار تلویزیون شهری نصب شده است، ادامه داد: تبلیغات هیئات و تولیدمحتواها با موضوع بصیرت عاشورایی در تلویزیون‌های شهری پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: باتوجه به همزمان شدن دهه اول محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر پویش رسانه‌ای برای مردم در راستای لبیک‌گویی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهادتبیین با هدف امر به معروف و نهی از منکر راه‌اندازی شده‌است و تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: در این پویش اقداماتی که برای مردم انجام شده است برای آنان از طریق رسانه‌های تصویری و مکتوب، فضای مجازی و منظر شهری مطرح شود.

کلانترزاده با اشاره به اهدای پرچم به کسبه پیرامون حرم مطهر بانوی کرامت در ایام محرم، تصریح کرد: ۱۷۰ بسته تبلیغی برای سیاهپوشی فضای شهری و محیط پیرامون به مساجد اهدا شد همچنین کمیته حمایت از مراکز فرهنگی و مساجد تشکیل شده است. هیئت شهرداری قم از ساعت ۶ با قرائت زیارت عاشورا آغاز می‌شود و سه دوره معرفت‌افزایی ویژه ماه محرم و صفر نیز ویژه کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود.

پایان پیام/