موکب هنر و رسانه قم در پنجمین تجربه و نذر هنری خود هم‌آوایی با هنرمندان جبهه مقاومت برای حضور در طریق الحسین(ع) را برای ارائه خدمات هنری به زائران برگزیده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، موکب هنر و رسانه قم در پنجمین تجربه و نذر هنری خود هم آوایی با هنرمندان جبهه مقاومت برای حضور در طریق الحسین علیه السلام را جهت ارائه خدمات هنری به زائران برگزید.

خدمت رسانی هنریِ هنرمندان انقلابی کشور و هنرمندان جبهۀ مقاومت در موکب هنر و رسانه (به میزبانی موکب الشهداء) در حماسه عظیم پیاده روی اربعین ۱۴۴۵ در طریق نجف – کربلا از جمعه تا سه شنبه (۱۵ تا ۱۹ صفر) در محل عمود ۷۸۵ جاده نجف به کربلا حضور ادامه خواهد داشت.

در اربعین ۱۴۴۵ امکانات چاپ حرارتی رنگی با استفاده از ۲۰ نوع طرح جذاب مانند فرماندهان شهید جبهه مقاومت و اسامی و شعارهای اربعینی جهت نقش بستن روی پارچه و اقلام دیگر مانند چفیه ، چادر ،پیراهن ،کلاه ،کوله ،روسری ،جانماز ،چتر به محل موکب منتقل و خدمتی متفاوت ارائه می گردد.

در کنار چاپ نقوش رنگی ،با حضور اساتید به نام گرافیست آثار بدیع اربعینی خلق می گردد که همچون سالهای گذشته به عتبات عالیات و برخی مواکب عراقی حوزه مقاومت اهدا خواهد شد.

ضمنا نمایشگاهی از آثار هنرمندان کشورهای مقاومت در محکومیت جسارت به حریم نورانی قرآن کریم در محل موکب برپا گردیده است و عکس با ماکت شهدای جبهه مقاومت نیز در موکب مهیا گردیده که استقبال شایان توجهی از آن صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که هیئت هنر و رسانه به عنوان یکی از ارکان فرهنگی و رسانه ای استان قم تا کنون نتوانسته محل مناسبی را برای استقرار ثابت موکب خود در طریق الحسین علیه السلام برگزیند که موجب بروز مشکلات متعددی گردیده و همچنین به علت نیاز به اعتبار مالی به سختی اقلام هنری و فرهنگی را تهیه می کند.

گفتنی است حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور امسال تلاش نمود تا بخشی از پشتیبانی این موکب را به عهده گیرد.

استقبال زائران از این خدمت بسیار خارج از انتظار است.

انتهای پیام/