[ad_1] هیچ وجهی از بیماران کرونایی دریافت نمی‌شود به گزارش شهرکریمه علی ابرازه امروز با بیان اینکه شیوع کرونا یک بحران بین المللی است، گفت: باید اقدامات بیشتری را برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در قم انجام بدهیم و مردم استان باید مشارکت بیشتری در زمینه خوداظهاری داشته باشند. وی ادامه داد: روند بستری […]

[ad_1]

هیچ وجهی از بیماران کرونایی دریافت نمی‌شود

هیچ وجهی از بیماران کرونایی دریافت نمی‌شود

به گزارش شهرکریمه علی ابرازه امروز با بیان اینکه شیوع کرونا یک بحران بین المللی است، گفت: باید اقدامات بیشتری را برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در قم انجام بدهیم و مردم استان باید مشارکت بیشتری در زمینه خوداظهاری داشته باشند.

وی ادامه داد: روند بستری و ترخیص بیماران کرونایی براساس پروتکل خاص ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد و هیچ وجهی از بیماران کرونایی دریافت نمی‌شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: باید زنجیره انتقال بیماری کرونا را در استان قم قطع کنیم، وضعیت فوق العاده بحرانی است و در صورت عدم توجه مردم به این مساله به جایی خواهیم رسید که تخت‌های بیمارستانی موجود در استان، کفاف بستری بیماران مبتلا به کرونا را نخواهد داد.

ابرازه با اشاره به اهمیت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان قم اظهار کرد: باید در مناسبت‌های پیش رو همچون پنج شنبه آخرسال، عید نوروز و نیمه شعبان جلوی برگزاری تجمعات در استان گرفته شود.

وی ادامه داد: قراردادهایی برای تامین لباس‌های بیمارستانی موردنیاز بیمارستان‌های استان‌های قم منعقد کردیم، خیرین قمی هم مشارکت زیادی برای تامین تجهیزات حفاظت فردی بیمارستان‌های استان داشتند، در هر جایی که اعلام نیاز کردیم، خیرین کمک کردند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: به دنبال تسری یافتن قانون جامع ایثارگران به آن بخش از پرسنل درمان استان که در حین کار به بیماری کرونا مبتلا شدند هستیم و پیش نویسی لایحه ای را در این خصوص آماده کردیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]