[ad_1] سامانه جامع اطلاعات خیران در قم راه‌اندازی می‌شود به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان پور امروز در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به عملکرد استان قم در مدیریت بحران و کنترل اپیدمی ویروس کرونا اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در حال انجام بوده و […]

[ad_1]

سامانه جامع اطلاعات خیران در قم راه‌اندازی می‌شود

سامانه جامع اطلاعات خیران در قم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان پور امروز در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به عملکرد استان قم در مدیریت بحران و کنترل اپیدمی ویروس کرونا اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در حال انجام بوده و زیرساخت‌های مناسبی برای مدیریت بحران در همه دوره‌ها در استان قم ایجاد شده است.

وی از طراحی سامانه جامع اطلاعات در دو حوزه خیران و افراد نیازمند به کمک خبر داد و افزود: برای جلوگیری از موازی کاری و تجمیع حمایت‌ها گزارش‌های گروه‌های پنج‌گانه تهیه‌ شده و مؤسسات، انجمن‌ها و موکب‌ها با کمیته امداد هماهنگ شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم ادامه داد: این سامانه با هدف جمع‌آوری اطلاعات مؤسسات خیریه و افراد نیازمند شرایطی را برای ساماندهی کمک‌های مردمی در همه زمان‌ها فراهم کرده و حمایت و کمک‌های خیران ساماندهی می‌شود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل زندان‌ها و ارگان‌های مرتبط با این نهاد تصریح کرد: استان قم جزو معدود استان‌هایی بود که در شرایط بحرانی اپیدمی ویروس کرونا در این حوزه مشکلی نداشته و اقدامات خوبی در زندان‌ها انجام‌ شده است.

سلیمان پور مدیریت و تلاش اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی را قابل‌تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: در بحث تمدید مرخصی زندانیان نیز برنامه‌های خوبی اجرا شد و مرخصی زندانیان تا پایان خردادماه نیز تمدید شده است.

وی بررسی‌های انجام‌ شده در مورد گزارش ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: مدیریت صحیح و اتخاذ تصمیمات به‌موقع دو ویژگی مدیریت در استان قم بوده و با بررسی مصوبات ستاد ملی کرونا می‌توانیم ببینم استان قم قبل از ستاد تصمیمات را اتخاذ کرده و سپس ستاد ملی آن تصمیمات را تصویب و دستور به اجراشده آن‌ها را ابلاغ کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]