معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از پلمب ۳ نانوایی در این استان که دارای تخلفات متعددی بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، احمدرضا سمیعی در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سطح شهر قم طی گفت‌وگویی عنوان کرد: ۷صد نانوایی در سطح شهر قم مورد بازرسی قرار گرفتند که پس از نظارت‌های صورت گرفته به دلیل بروز تخلفات، ۱۲۰ پرونده در این خصوص تشکیل شد.

 

وی اعلام کرد: در روزهای گذشته تعداد ۳ نانوایی که تخلفاتی داشتند توسط سازمان تعزیزات حکومتی استان قم پلمب شدند.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اجرای طرح یارانه‌های جدید و تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف، اظهار کرد: از آنجا که توزیع آرد و ارائه نان به شهروندان از حساسیت بالایی برخوردار بود؛ نظارت بر نانوایی‌های استان قم نیز جدی تر از گذشته دنبال شده و نظارت‌های مستمری از سه روز گذشته تاکنون توسط تیم‌های نظارتی آغاز و همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: به منظور کنترل مضاعف بر بازار و پیشگیری از تخلفات صنفی، دستگاه‌های متولی در حوزه نظارت و بازرسی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، سازمان جهادکشاورزی و نیز نیروهای بسیج و سپاه استان توان خود را در این موضوع معطوف کرده‌اند.

 

سمیعی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های بزرگ سطح قم در دستور کار قرار گرفته که علاوه بر چگونگی توزیع اقلام و کالاها بر قممت آنان نیز نظارت می‌شود.

 

انتهای پیام/