[ad_1] محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هفته اول و دوم لیگ تکواندوی نوجوانان پسر کشور در حالی آغاز شد که تیم هیئت تکواندو استان قم برابر هیئت ساوجبلاغ مساوی کرد و برابر تیم بندپی مازندران مغلوب شد. وی افزود: تکواندوکاران قمی در حالی با تیمی بومی در این مسابقات حاضر هستند […]

[ad_1]

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هفته اول و دوم لیگ تکواندوی نوجوانان پسر کشور در حالی آغاز شد که تیم هیئت تکواندو استان قم برابر هیئت ساوجبلاغ مساوی کرد و برابر تیم بندپی مازندران مغلوب شد.

وی افزود: تکواندوکاران قمی در حالی با تیمی بومی در این مسابقات حاضر هستند که هیئت تکواندوی استان قم حضور در لیگ‌های پایه کشور را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی دنبال می‌کند چنان که در لیگ‌های نونهالان و خردسالان نیز حضوری فعال وجود دارد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: حمیدرضا مرادی، امیرحسین حبیبی، سعید عباسیان، امیرمحمد باقری، علیرضا سربخشی، محمد حسن نائیه، محمدجواد باقری، کیوان کاظمی، کامران کاظمی، حامد رضایی، شایان کیانی، فرزاد اعلمی، محمد جواد عبداللهی پور و آریا شهبازی اعضای تیم تکواندوی قم در لیگ نوجوانان را تشکیل می‌دهند.

جمشیدی بیان داشت: مربیگری این تیم بر عهده بلال سلیمانی مربی کارکشته و باتجربه تکواندوی قم است و تقی بند کوثری سرپرستی این تیم را برعهده دارد ضمن اینکه تیم تکواندوی دختران قم نیز این هفته در لیگ نوجوانان دختر کشور روی شیاپ چانگ می‌رود.

وی با اشاره به ادامه اردوی تیم ملی تکواندوی نونهالان در قم عنوان کرد: تیم ملی تکواندو نونهالان به همراه کادر فنی و محمد حسین کارگر رییس کمیته فرهنگی هیات تکواندو ق در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) حضور یافت تا از مزایای سفر ورزشی و معنوی به قم بیش از پیش بهره مند شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم همچنین از برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی مهاجرین افغانستانی مقیم ایران در دو بخش آقایان و بانوان و قضاوت هاشم آقایی از داوران هیئت تکواندو استان قم در هفته‌ی اول و دوم لیگ نوجوانان کشور خبر داد.

[ad_2]