امام جمعه قم گفت: ملتی که ۲۵ میلیون جهادگر در عرصه دفاع سیاسی دارد، شکست ناپذیر است و رأی ۱۱ اسفند مردم پشتوانه مقاومت ۴۵ ساله و زمینه خوبی برای ساخت آینده کشور است و قم در این عرصه در مقایسه با دیگر استان‌ها رتبه نخست را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه آیت الله سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم که ذر مصلی بزرگ قدس برگزار شد گف: : باید قدردان ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی باشیم که علی رغم سنگ اندازی دشمنان و ناکارآمدی در بخشی از مدیران، ملت عزیز را گله مند کرده که با این توصیفات به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم جهادگونه وارد این عرصه شدند.

آیت الله سعیدی افزود: جهاد ملت بزرگ ایران از سال ۴۲ تاکنون که ۶۰ سال از عمرش می‌گذرد با رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه یافته و ابتدا با جهاد علیه طاغوت شروع و با تقدیم شهدای بزرگی منجر به پیروزی شد و در ادامه جهاد تثبیت انقلاب اسلامی شکل گرفت و بعد از آن ۸ سال این مردم جهاد دفاع مقدس را پیش گرفتند و در ادامه جهاد سازندگی و خودکفایی و سپس در جهاد نرم و امروز در جنگ ترکیبی دشمنان به جهاد ایستاده اند.

وی گفت: ملتی که ۲۵ میلیون جهادگر در عرصه دفاع سیاسی دارد، شکست ناپذیر است و رأی ۱۱ اسفند مردم پشتوانه مقاومت ۴۵ ساله و زمینه خوبی برای ساخت آینده کشور است و قم در این عرصه در مقایسه با دیگر استان‌ها رتبه نخست را دارد.

امام جمعه قم بیان کرد: رأی دهندگان در خط اول جبهه هستند و هر اتفاقی بیفتد هرگز دچار تردید نشدند و این مردم هرگز تنگه احد را خالی نکرده اند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تولد جمهوری اسلامی حادثه‌ای جهانی بود که دو جبهه در جهان ایجاد کرد که جبهه جمهوری اسلامی با منافع مستکبران در تعارض بود و نظام جمهوری اسلامی با ظلم و استکبار و تجاوز مخالف است.

آیت الله سعیدی گفت: امروز شاهد ظلم علیه مردم غزه هستیم و رهبر معظم انقلاب تاکید کردند باید پرچم مقابله با استکبار و ظلم را بلند داشت و سیره عملی ما ایستادگی در برابر ظلم و ستم است و این روش تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.