[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر ارتحال فقیه وارسته و استاد جلیل‌القدر حوزه‌های علمیه تهران و خراسان، حضرت آیت‌الله سید محمدمهدی موسوی خلخالی موجب تأثر و تألم گردید.  در ادامه این جلسه آمده است: این عالم متعهد، عمر پربرکت خود را در […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر ارتحال فقیه وارسته و استاد جلیل‌القدر حوزه‌های علمیه تهران و خراسان، حضرت آیت‌الله سید محمدمهدی موسوی خلخالی موجب تأثر و تألم گردید.

 در ادامه این جلسه آمده است: این عالم متعهد، عمر پربرکت خود را در خدمت به معارف اهل‌بیت (علیهم‌السلام) صرف کرد و با تحقیقات عمیق خود آثاری معطوف به نیازهای علمی نظام اسلامی به یادگار گذاشت.

 در این جلسه تصریح شده است: این فقید سعید در محضر بزرگان و علمای اعلام حوزه نجف پرورش یافت که منجر به حضور درخشان، غنی و پربار وی در حوزه‌های علمیه تهران و خراسان و برپایی کرسی درسی پرفیض در مشهد مقدس شد.

 در این جلسه آمده است: این عالم انقلابی همواره از مدافعان نهضت امام خمینى (ره) و نظام اسلامی بودند که با آثار نفیسی به شرح و ترویج اندیشه ولایت‌فقیه پرداختند و همچنین در زمره مشاوران آگاه و شایسته تدوین قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران بودند.

 در این جلسه خاطرنشان شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و بیت شریف ایشان تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای این فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/۲۲۵۸/

[ad_2]