[ad_1] حجت الاسلام رضا عزت زمانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره لقمان حکیم شناسایی راه کارهایی است که بتوان توانمندی مبلغان در عرصه تولید محتوا، تدوین و نگارش را کشف کرد. وی گفت: دغدغه جمعی ما این بوده که در این زمینه مرکزی وجود داشته باشد تا کار […]

[ad_1]

حجت الاسلام رضا عزت زمانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره لقمان حکیم شناسایی راه کارهایی است که بتوان توانمندی مبلغان در عرصه تولید محتوا، تدوین و نگارش را کشف کرد.

وی گفت: دغدغه جمعی ما این بوده که در این زمینه مرکزی وجود داشته باشد تا کار اشتراکی مبتنی بر فعالیت کنش‌گران عرصه تبلیغ که به صورت میدانی به امر تبلیغ اهتمام دارند و در ارتباط نزدیک با مردم هستند ساماندهی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد: اساتید و کارشناسان توانمندی نیز در عرصه تبلیغ حضور دارند که قادر به ارائه محتواها در قالب‌های متنوعی هستند که متأسفانه ارتباط اساتید دین با مبلغان میدانی قطع است.

وی با بیان اینکه یکی از خلأهای طلاب، موضوع نگارش و نوشتن است افزود: اگر طلاب در سفرهای تبلیغی خود در موسم‌های تبلیغ تجربیات و رویدادهای این تبلیغ را می‌نوشتند، هم اکنون هزاران صفحه تاریخ شفاهی و محتوای تبلیغی در اختیار داشتیم که متأسفانه این گونه نشده است.

حجت الاسلام عزت زمانی با تأکید بر اینکه کارشناسان امر تبلیغ و مبلغان می‌بایست در ارتباط نزدیک با هم باشند، گفت: جشنواره لقمان حکیم نقطه آغازی برای این موضوع است تا در موسم‌های تبلیغی مبلغان بتوانند با بهره‌گیری از روش‌ها، مدل‌ها و قالب‌های مختلف، محتوای جذابی را در میدان تبلیغ پیاده‌سازی کنند.

وی تصریح کرد: تبلیغ در جامعه امروز ابعاد متفاوتی دارد که می‌بایست این ابعاد مورد شناسایی قرار گیرد و بدان پرداخته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: سازمان‌های تبلیغی نیز به این موضوع ایمان خواهند داشت تا تجربیات افرادی که سال‌ها در عرصه تبلیغ حضور تأثیرگذاری داشته‌اند از آنان بهره‌مند شوند تا در نهایت شاهد تبلیغ هر چه بهتر گفتمان اسلام ناب باشیم.

[ad_2]