مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: بتن‌ریزی رمپ‌های F1 و F2 که تأمین مسیرهای دسترسی از بلوار حضرت خدیجه به سمت پیامبر اعظم و از پیامبر اعظم به سمت بلوار شهید کبیری به میزان حدود ۲ هزار متر مکعب انجام شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به عملیات تکمیل تقاطع غیر همسطح بلوار حضرت خدیجه با پیامبر اعظم اظهار کرد: قرارداد این پروژه بین شهرداری قم به عنوان کارفرما و سازمان توسعه و عمران به عنوان پیمانکار منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه شامل محور اصلی از بلوار پیامبر اعظم به صورت زیرگذر است و با چهار رمپ غیرهمسطح تأمین دسترسی‌های تقاطع انجام خواهد شد.
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه زیر گذر محور اصلی تقاطع در نیمه شعبان به بهره‌برداری رسید گفت: از آن تاریخ تاکنون تمام عملیات تکمیلی مانند دیواره‌سازی، حفاری، شمع‌بافی، بتن‌ریزی و احداث تابلیه در حال اجرا است.
وی عنوان کرد: بتن‌ریزی رمپ‌های F1 و F2 که تأمین مسیرهای دسترسی از بلوار حضرت خدیجه به سمت پیامبر اعظم و از پیامبر اعظم به سمت بلوار کبیری به میزان حدود ۲ هزار متر مکعب در هفته گذشته انجام شد و پس از آن عملیات خاکبرداری و تکمیلی زیرگذرها صورت می‌گیرد.
حلوایی‌زاده یادآور شد: تا دو ماه آینده این رمپ‌ها تکمیل خواهد شد و به پیرو آن دو رمپ قرینه آن که تأمین دسترسی‌های اتصال راستگرد بلوار کبیری به پیامبر اعظم و از پیامبر اعظم به بلوار حضرت خدیجه را بر عهده دارند احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه مجموع عملیات عمرانی این تقاطع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد گفت: از جمله شاخصه‌های ویژه این تقاطع اتصال رینگ سوم ترافیکی شهر از منطقه چهار به منطقه پنج خواهد بود.