تیم خواهران پایور سپاه استان قم در مسابقات فرهنگی ورزشی خواهران پایور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشته تیراندازی مجموع تفنگ و تپانچه موفق به کسب مقام اول کشوری شد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه ، تیم خواهران پایور سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در مسابقات فرهنگی ورزشی خواهران پایور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشته تیراندازی مجموع تفنگ و تپانچه در جایگاه اول، سپاه ولی امر در جایگاه دوم و سپاه همدان در جایگاه سوم کشوری ایستادند.

در تیم تیراندازی‌ با تفنگ خانم سنگتراشان، هانیه سادات حسینی، خانم پرواره و در تیم تیراندازی با تپانچه نیز مریم السادات میرقیصری، زهرا سعادتمند و خانم خانی حضور داشتند.

مربیگری تیم خواهران پایور سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) بر عهده خانم گلی‌وندی بود که این تیم در بخش تیمی تیراندازی با تپانچه مقام دوم و در بخش تیمی تیراندازی مجموع تفنگ و تپانچه، مقام نخست را کسب کرد.

مسابقات فرهنگی ورزشی خواهران پایور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادبود یادواره شهیده زینب کمایی به میزبانی سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران به استعداد ۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف برگزار شد که از این تعداد، ۲۵۰ نفر در رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه شرکت داشتند.