[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، سید رضا موسوی مشکینی در نخستین کارگاه آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی، در سخنانی اظهار کرد: این کارگاه های آموزشی با محوریت مسائل زیست محیطی به تدریج برای تمامی مربیان پیش دبستانی استان برگزار می شود. وی با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری آموزش و فرهنگسازی برای […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، سید رضا موسوی مشکینی در نخستین کارگاه آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی، در سخنانی اظهار کرد: این کارگاه های آموزشی با محوریت مسائل زیست محیطی به تدریج برای تمامی مربیان پیش دبستانی استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری آموزش و فرهنگسازی برای کودکان و خردسالان، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر اقدامات مناسبی برای توسعه امر آموزش، آگاهی بخشی و فرهنگسازی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به انجام رسیده است که باید با همت و تلاش مضاعف ادامه داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه امروزه متأسفانه طبیعت و محیط زیست کشورمان دچار مشکلات و چالش های متعددی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت مؤثر همه مردم و مسؤولان در نظام آموزش و پرورش، بتوانیم نسل آینده را هرچه بیشتر نسبت به مسائل زیست محیطی دغدغه مند و مطالبه گر کنیم.

در کارگاههای آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی که در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار می شود، کتاب «مبانی آموزش محیط زیست و مشارکت خانواده» تدریس و به شرکت کنندگان اهدا می شود که شامل مبانی مفهومی محیط زیست و واحدهای کار مرتبط با آب، خاک، هوا، طبیت، جانوران و پسماند است.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]