[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه گردهمایی مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه امسال با عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است تمامی ارگان‌های دولتی و غیر دولتی باید برای تأمین مواد غذایی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه گردهمایی مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه امسال با عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است تمامی ارگان‌های دولتی و غیر دولتی باید برای تأمین مواد غذایی سالم و گسترش تولید در کشور تلاش کنند.

وی اظهار داشت: لازم است همه ارگان‌ها و نهادها برای کسب رونق در تولید با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار قم همکاری ارگان‌ها را با سازمان جهاد کشاورزی ضروری دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا با همکاری با این سازمان، حوزه کشاورزی را که مهم‌ترین بخش در رونق اقتصادی کشور محسوب می‌شود را به مرتبه بالایی برسانیم.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه جهادی افزود: با ایجاد روحیه جهادی و اصلاح الگوی مصرف در کنار اصلاح الگوی تولید می‌توانیم در تأمین امنیت غذایی به پایداری دست یابیم.

سرمست انجام اقدامات فرهنگی را در وزارت جهاد کشاورزی امری مهم دانست و گفت: ارائه آموزش در رسیدن به الگوی مصرف بهینه از منابع تولیدی باید در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تلاش‌هایی که در زمینه تأمین امنیت غذایی و کسب درآمد حلال توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌گیرد می‌تواند در رسیدن به امنیت غذایی مؤثر باشد.

[ad_2]