[ad_1] ابوالفضل مستقیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه ۷۳ پروژه در سطح پردیسان فعال است، اظهار کرد: بازدیدهای مستمر از این پروژه‌ها انجام شده و کنترل صورت می‌گیرد تا خللی در روند اجرای آنها به وجود نیاید. مستقیمی با بیان اینکه اکثر پروژه‌های منطقه هشت بالای ۷۰ درصد […]

[ad_1]

ابوالفضل مستقیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه ۷۳ پروژه در سطح پردیسان فعال است، اظهار کرد: بازدیدهای مستمر از این پروژه‌ها انجام شده و کنترل صورت می‌گیرد تا خللی در روند اجرای آنها به وجود نیاید.

مستقیمی با بیان اینکه اکثر پروژه‌های منطقه هشت بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، خاطرنشان کرد: چند پروژه‌ای هم که هنوز به این حجم پیشرفت نرسیده‌اند به دلیل مسائل قراردادی و پیمانی بود که پیگیر رفع آنها هستیم.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه هشت به دنبال رفع مسائل اساسی با راه و شهرسازی است، گفت: شهرداری از سال ۸۹ تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در پردیسان هزینه کرده، در جلسات مختلف بعضا بحث این می‌شود که شهرداری رقم پروانه‌ها را دریافت می‌کند در حالی که طی این سال‌ها حجم رقم دریافتی بابت صدور پروانه ساختمانی به ۵۰ میلیارد تومان هم نرسیده است و نیاز است که مسئولان استان نگاه ویژه‌ای به منطقه پردیسان و هزینه‌های آن داشته باشند.
شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه طی این‌سال‌ها شهرداری از محل منابع داخلی خود هزینه‌های پردیسان را تامین کرده است، افزود: پیگیری‌های متعددی در این زمینه داشته‌ایم و مسائل مهم را بررسی کردیم و قرار شد نمایندگانی از تهران و راه و شهرسازی و شهرداری در خصوص موضوعات مهم پردیسان صحبت کرده و سهمی که برای شهرداری مشخص شده وصول شود.
مستقیمی با اشاره به برخی مسائل طرح تفصیلی که موجب درآمدزایی برای پردیسان می‌شود، خاطرنشان کرد: حرکت در این زمینه رو به جلو بوده است و با توجه به اینکه طرح تفضیلی پردیسان خاص دیده شده و با شهر تفاوت می‌کند هزینه‌های شهری را زیاد می‌کند و درامدها را کاهش می‌دهد چراکه ایده‌آل‌نگرانه بوده است و اگر این روند ادامه یابد باید مسئولان ذیربط فکری برای اداره پردیسان کنند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال گذشته احداث نزدیک به ۱۰ بوستان در پردیسان آغاز شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]