[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از رویترز، شرکت بین‌المللی لاجی‌تک که تولیدکننده محصولات الکترونیکی و رایانه‌ای است، در حالی از افزایش ۱۳٫۶درصدی فروش خود در دوره سه‌ماهه چهارم خبر داد که استفاده از محصولات این شرکت به‌دلیل بحران ویروس کرونا و کار کردن مردم در خانه بسیار بیشتر شده است. شرکت لاجی‌تک (Logitech) […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از رویترز، شرکت بین‌المللی لاجی‌تک که تولیدکننده محصولات الکترونیکی و رایانه‌ای است، در حالی از افزایش ۱۳٫۶درصدی فروش خود در دوره سه‌ماهه چهارم خبر داد که استفاده از محصولات این شرکت به‌دلیل بحران ویروس کرونا و کار کردن مردم در خانه بسیار بیشتر شده است.

شرکت لاجی‌تک (Logitech) که تولیدکننده وب‌کم، صفحه کلید، موشواره و همچنین دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای ویدئوکنفرانس است، اعلام کرد که فروش سه‌ماهه چهارم آن در مقایسه با ۶۲۴٫۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹، به ۷۰۹٫۲ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، درآمد عملیاتی این شرکت در سه‌ماهه منتهی به مارس ۲۳٫۳ درصد افزایش یافته و به ۷۹ میلیون دلار رسیده است.

شرکت لاجی‌تک همچنین از رشد ۶٫۷درصدی در فروش خود در طول یک سال کامل خبر داده است، و به چشم‌انداز درآمد خود در سال مالی ۲۰۲۰ نیز دست یافت. درآمد عملیاتی سالانه این شرکت به ۳۸۷ میلیون دلار رسیده است و این نشان می‌دهد که از محدوده درآمد هدف خود که بین ۳۶۵ تا ۳۷۵ میلیون دلار بود، عبور کرده است.

این شرکت چشم‌انداز سود یک‌ساله خود را در ماه مارس کاهش داده بود تا مشکلات زنجیره تأمین را به‌دلیل بحران ویروس کرونا در نظر بگیرد. این شرکت پیش‌بینی فروش خود را دوباره تکرار کرده بود.

براکن دارل، مدیرعامل این شرکت در یک بیانیه گفت: کنفرانس ویدئویی، کار از راه دور، ایجاد و منتشر کردن محتوا و بازی‌های ویدئویی فرایندهای طولانی‌مدتی است که تجارت ما را پیش می‌برند. این بیماری همه‌گیر این فرایندها را تغییر نداده بلکه آنها را تسریع کرده است.

این شرکت همچنین چشم‌انداز ارائه‌شده در ماه مارس را برای رشد تک‌رقمی درصد فروش خود برای سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۱ حفظ کرده است و انتظار دارد سود عملیاتی به ۳۸۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار برسد.

انتهای پیام/+

 

[ad_2]