[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، شاگردان جواد شهره‌‌غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم در دومین هفته از دیدارهای مرحله گروهی فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان تیم هیات جانبازان و معلولین اراک بودند و حریف سخت‌کوش خود را با اختلاف ۱۱ گل شکست دادند. نماینده بسکتبال با ویلچر قم که […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، شاگردان جواد شهره‌‌غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم در دومین هفته از دیدارهای مرحله گروهی فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان تیم هیات جانبازان و معلولین اراک بودند و حریف سخت‌کوش خود را با اختلاف ۱۱ گل شکست دادند.

نماینده بسکتبال با ویلچر قم که دو عنوان قهرمانی سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴، دو نایب‌قهرمانی سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲، مقام چهارمی سال ۱۳۹۵ و رتبه پنجمی سال ۱۳۹۰ لیگ برتر را از ۶ دوره قبلی حضور خود در این سطح رقابت‌های باشگاهی ایران را در کارنامه دارد، بعد از دو سال دوری از لیگ برتر بار دیگر در این مسابقات حضور یافته است.

ایثار شیمیدُر قم در هفته دوم بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر در سالن شهدای بهزیستی قم میزبان تیم هیات جانبازان و معلولین اراک بود و نخستین دیدار خانگی را در حضور تماشاگران خودی برگزار کرد، مسابقه‌ای که بعد از رقابت در چهار زمان ۱۰ دقیقه‌ای مفید با برتری ۷۰ بر ۵۹ ایثار شیمیدُر قم پایان یافت.

شاگردان جواد شهره‌‌غلامی که در هفته نخست بازی‌ها در آمل با حساب ۶۶ بر ۵۲ به تیم شهروند این شهر نتیجه را واگذار کرده بودند، در تلاش برای کسب نخستین برد این فصل خود و صدرنشینی در گروه دوم، کوارتر نخست را با نتیجه ۱۹ بر ۴ به نفع خود تمام کردند اما در دیگر زمان‌های بازی، تیم میهمان رقابت کاملا نزدیکی با میزبان داشت.

در کوارتر دوم تیم هیات اراک با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ پیروز شد تا نیمه نخست با برتری ۳۳ بر ۲۰ تیم ایثار شیمیدُر قم تمام شود، اما در نیمه دوم و در کوارتر سوم این مسابقه نتیجه ۱۸ بر ۱۸ مساوی شد و کوارتر چهارم را اراکی‌ها با حساب ۲۱ بر ۱۹ از میزبان خود پیشی گرفتند ولی در مجموع با اختلاف ۱۱ گل مغلوب ایثار شیمیدُر شدند.

شاگردان جواد شهره غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با این پیروزی از دو مسابقه سه امتیازی شده و در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران قرار گرفتند تا در مسابقه بعدی خود روز چهارم بهمن ماه در قم میزبان تیم دوم جدول یعنی شهروند آمل باشند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]