مدیرعامل فروشگاه های رفاه گفت: مجموعه فروشگاه های رفاه توانسته است با بیش از ۲۳۰ فروشگاه را در سراسر کشور برای۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کند، درواقع مجموعه فروشگاه های رفاه ویترین اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش شهر کریمه، فرشید گل زاده کرمانی در مراسم افتتاح دومین شعبه فروشگاه رفاه در قم، با اشاره به اینکه سومین نمایشگاه رفاه به زودی در قم افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: به مردم قم این نوید را خواهیم داد که در فروشگاه های نسل جدید، کیفیت و تنوع کالاها درواقع چیزی که مردم نیاز دارند را ارتقاء بدهیم و تمام کالاهای ایرانی را در این فروشگاه ها داشته و ارائه دهیم.

مدیرعامل فروشگاه های رفاه با بیان اینکه فروشگاه نسل جدید رفاه مکانی هستند که مردم قم می توانند بایک تنوع گسترده و مناسب، کالا های ایرانی را دریافت کنند، عنوان کرد: مردم می توانند از فراورده های تازه در بخش های مختلف این فروشگاه استفاده کنند و در کنار این کیفیتی که برای مردم ارائه می دهیم این امکان را هم فراهم می کنیم که کیفیت را همراه با قیمت مناسب به دست بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: ما بر اساس قراردادها و بر اساس خریدهای حجیمی که از تولید کنندگان می کنیم این امکان را به آنان می دهیم تا برنامه ریزی بهتری برای تولید انجام دهند و همچنین این امکان را به آنان داده تا واسطه های غیر ضروری را از محل تولید خودشان حذف کنند.

گل زاده کرمانی ادامه داد: در این مجموعه ای که ما فراهم کرده ایم هم مصرف کنندگان و هم تولید کنندگان راضی هستند، و به نوعی اقتصاد مقاومتی را در این مجموعه اجرایی کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فروشگاه های رفاه ویترین اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: مجموعه فروشگاه های رفاه توانسته است با بیش از ۲۳۰ فروشگاه در سراسر کشور برای۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کند، و انشاالله با برنامه توسعه شتابان به امر اشتغال بیشتر کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل فروشگاه های رفاه ابراز کرد: در دوسال گذشته به واسطه سرمایه گذاری خوبی که در زیر ساخت ها انجام داده ایم، آمادگی این را داریم که در سال ۹۶ هر مکان مناسبی که مردم به ما معرفی کنند در آنجا سرمایه گذاری کنیم ، همچنین آمادگی این را داریم که هم برای فروشگاه های رفاه سرمایه گذاری کنیم و هم اینکه کمک کنیم به مردم فروشگاه خود را با مدیریت خودشان تحت عنوان فروشگاه رفاه راه اندازی کنند.
انتهای پیام/