[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید مهدی غیاثی پس از پایان دیدار تیمش برابر گیتی پسند اصفهان و تساوی برابر این تیم در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم گیتی پسند اصفهان تیمی همیشه مدعی است و حتی اگر در فرم ایده آل خود قرار نداشته باشد باز هم گیتی پسند است و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید مهدی غیاثی پس از پایان دیدار تیمش برابر گیتی پسند اصفهان و تساوی برابر این تیم در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم گیتی پسند اصفهان تیمی همیشه مدعی است و حتی اگر در فرم ایده آل خود قرار نداشته باشد باز هم گیتی پسند است و شخصیت یک تیم قدرتمند و مدعی را با خود دارد.

وی افزود: در روزی که پیروزی در یک قدمی ما بود و می‌توانستیم ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاوریم برابر گیتی پسند مساوی کردیم و نظر من این است که اگر گیتی پسند با نام تیم دیگری وارد زمین می‌شد پیروزی با ما بود اما تحت تأثیر نام گیتی پسند قرار گرفتیم و همین موضوع سبب شد فرصت پیروزی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: در بسیاری از بازی‌ها ما سبک بازی خودمان را به حریف دیکته می‌کنیم و حریف بر اساس روش بازی ما آرایش لازم را اتخاذ می‌کند اما این مورد در بازی با تیم‌های بزرگ صادق نیست گرچه ما این کار را انجام دادیم و در بخشی از زمان بازی گیتی پسند را مجبور کردیم با سبک دلخواه ما بازی کند.

غیاثی بیان داشت: گرچه حسرت کسب ۳ امتیاز کامل بازی را با خود داریم اما جایی برای ناامیدی وجود ندارد. از این بازی یک امتیاز گرفته‌ایم، موقعیت بدی در جدول نداریم و همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و بازی‌های پرتعدادی تا پایان نیم فصل در پیش است.

وی عنوان کرد: از تماشاگران قمی که در بازی با گیتی پسند تیم را حمایت کردند متشکرم و امیدوارم بتوانیم آنها را راضی کنیم. در دیدار هفته پنجم برای مسابقه با اهورای بهبهان باید به خوزستان برویم. بازی سختی خواهد بود اما تیم ما امیدوارانه و با انگیزه به خوزستان سفر خواهد کرد.

[ad_2]