[ad_1] سید مهدی غیاثی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در مورد پیروزی تیمش برابر شاهین کرمانشاه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با تلاش و همدلی مجموعه سوهان محمد سیما توانستیم دومین پیروزی پیاپی را در لیگ برتر فوتسال به دست بیاوریم و اکنون با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته‌ایم. […]

[ad_1]

سید مهدی غیاثی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در مورد پیروزی تیمش برابر شاهین کرمانشاه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با تلاش و همدلی مجموعه سوهان محمد سیما توانستیم دومین پیروزی پیاپی را در لیگ برتر فوتسال به دست بیاوریم و اکنون با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: دیدار برابر شاهین در کرمانشاه دشواری‌های خاص خود را داشت و تیم شاهین کرمانشاه تیمی دونده، جنگنده و فیزیکی بود و نمایش قابل احترامی داشت و در دقایقی از مسابقه تیم ما را تحت فشار قرار داد اما تلاش کردیم با هوشیاری در حملات به هدفمان برسیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: در جوی پرشور و با حضور تماشاگران فهیم و پرانرژی کرمانشاهی به ۳ امتیاز بازی دست پیدا کردیم و امیدوارم در بازی آینده خانگی خود برابر گیتی پسند بتوانیم از امتیاز حضور هواداران استفاده کنیم و موفقیت‌هایمان را ادامه دهیم.

غیاثی بیان داشت: تداوم موفقیت‌های نماینده فوتسال قم در لیگ برتر به حمایت مسئولان وابسته است. مشکلات مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد و تیم سوهان محمد سیما نیز از این قضیه مستثنی نیست. هیئت مدیره و مدیر عامل همه تلاش خود برای تأمین هزینه‌ها را انجام می‌دهند اما اگر مسئولان استانی پشت این تیم باشند دلگرمی بزرگی برای نماینده فوتسال قم خواهد بود.

وی عنوان کرد: ۳ هفته از آغاز لیگ سپری شده است و بازی‌های زیادی در پیش داریم. از همه کسانی که به این تیم کمک می‌کنند صمیمانه قدردانی می‌کنم و امیدوارم مسئولان استانی قم نسبت به این تیم احساس مسئولیتی دوچندان داشته باشند چرا که تیم سوهان محمد سیما آبروی ورزش قم است.

[ad_2]