[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد پنج شنبه شب نخست خود را پشت سر گذاشت که در ۲ بازی برگزار شده از این مرحله که بسیار نزدیک و نفس گیر نیز بود ۱۰ گل به ثمر رسید. در این رقابت‌ها که در سالن شهید حیدریان قم […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد پنج شنبه شب نخست خود را پشت سر گذاشت که در ۲ بازی برگزار شده از این مرحله که بسیار نزدیک و نفس گیر نیز بود ۱۰ گل به ثمر رسید.

در این رقابت‌ها که در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، در مرحله یک چهارم نهایی تیم اتحادیه نانوایان “الف” قم در دیدار برابر تیم شهید علی آخوندی با حساب ۳ بر ۲ پیروز شد. روح الله ایثاری، محمد رمضانی و مهدی جمالی برای تیم اتحادیه نانوایان و مهدی عزتی و علیرضا ساریجلو برای تیم شهید آخوندی گلزنی کردند.

در دیگر مسابقه این مرحله از شب اول، تیم شهید حججی توانست ۳ بر ۲ تیم گروه عمرانی قلی زاده را شکست دهد و از گردونه مسابقات حذف کند. مجتبی ولی منش در این بازی ۲ گل و سید حسین رضوی یک گل برای تیم شهید حججی به ثمر رساندند و سعید قلندری و محسن بخشی نیز برای تیم گروه عمرانی قلی زاده موفق به گلزنی شدند.

با صعود تیم‌های شهید حججی و اتحادیه نانوایان الف قم به مرحله نیمه نهایی، تکلیف ۲ تیم دیگر صعود کننده به این مرحله بامداد جمعه مشخص می‌شود به طوری که تیم شهید رئیس کرمی به مصاف تیم دنیای کتاب می‌رود و تیم شهدای نیروگاه با تیم ذاکر مسابقه می‌دهد.

در این رقابت‌ها ۲۰ تیم حضور داشتند که در ۴ گروه ۵ تیمی با هم دیدار کردند و از هر گروه ۲ تیم به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. این مسابقات تحت نظارت مستقیم هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود اما رویدادی غیر رسمی است.

[ad_2]