[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات بدمینتون چند جانبه نوجوانان و خردسالان دختر جمعه شب در قم به پایان رسید و تیم‌های بدمینتون نوجوانان قم و خردسالان یزد موفق شدند عناوین برتر این ۲ رده سنی را از آن خود کنند. در این رقابت‌ها که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات بدمینتون چند جانبه نوجوانان و خردسالان دختر جمعه شب در قم به پایان رسید و تیم‌های بدمینتون نوجوانان قم و خردسالان یزد موفق شدند عناوین برتر این ۲ رده سنی را از آن خود کنند.

در این رقابت‌ها که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در سالن بدمینتون مرحوم حامد فرهمند قم برگزار شد تیم‌های استان‌های قم، البرز و یزد و تیم کاشان در آن حضور داشتند تیم میزبان در رده سنی نوجوانان قهرمان شد.

دختران بدمینتون باز قمی در این مسابقات بالاتر از یزد، البرز و کاشان قرار گرفتند اما در رده خردسالان تیم بدمینتون قم در رده سوم ایستاد و یزد و البرز اول و دوم شدند. کاشان نیز در این رده سنی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نکته ویژه این مسابقات حضور فریبا مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون در قم برای بازدید از این مسابقات و بررسی عملکرد بدمینتون بازان دختر استان‌های مرکزی کشور بود ضمن اینکه در پایان این مسابقات به رسم یادبود به تمامی تیم‌ها و بازیکنان جام و هدایایی اهدا شد.

تمامی بازیکنان، مربیان، سرپرستان، داوران و عوامل اجرایی این مسابقات همچنین در هنگام اذان ظهر روز جمعه به حرم حضرت معصومه (س) مشرف شدند و به گل باران ضریح پرداختند و همچنین بر سر سفره پربرکت حضرت معصومه (س) مهمان شدند.

[ad_2]