[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه وارد هفته هفتم خود می‌شود و تیم سوهان محمد سیمای قم، نماینده فوتسال قم در لیگ برتر در دیداری دشوار برابر تیم صدرنشین به میدان می‌رود. تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه در سالن شهید […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه وارد هفته هفتم خود می‌شود و تیم سوهان محمد سیمای قم، نماینده فوتسال قم در لیگ برتر در دیداری دشوار برابر تیم صدرنشین به میدان می‌رود.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه در سالن شهید حیدریان با هم دیدار می‌کنند و نماینده قم در تلاش است پس از پیروزی اخیر خود برابر ستارگان ورامین در دیدار برابر سن ایچ ساوه به نتیجه دلخواه دست یابد.

تیم سن ایچ ساوه که تا این مقطع از فصل نتایج فوق العاده ای کسب کرده با ۱۳ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن در صدر قرار دارد و تیم سوهان محمد سیمای قم با ۱۰ امتیاز تیم پنجم جدول است و دیدار دو تیم از دو شهر همسایه در ساوه جدالی پرالتهاب و نزدیک پیش بینی می‌شود.

تیم سوهان محمد سیمای قم پس از این که در ۲ بازی از ۳ بازی خارج از خانه خود بازنده شده نمی‌خواهد باز هم در بیرون از خانه شکست بخورد اما آمار ضعیف عملکرد این تیم در زمین حریف چه در این فصل و چه در فصل گذشته هواداران تیم محمد سیما را نگران نکرده است.

تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته ششم لیگ در یک مسابقه نزدیک در قم تیم ستارگان ورامین را شکست داد و تیم سن ایچ ساوه مسابقه خود را با تساوی پشت سر گذاشت تا اختلاف دو تیم در جدول کم شود و اگر نماینده قم در ساوه دست به کاری بزرگ بزند و پیروز شود این اختلاف امتیاز به صفر خواهد رسید.

[ad_2]