[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام محمد باقر ولدان بعد از ظهر پنجشنبه در همایش بزرگ آموزشی گام دوم انقلاب که در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار شد، مقام معظم رهبری را ناخدای کشتی انقلاب در دنیای پرتلاطم دانست و افزود: حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت کشور ضروری است. […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام محمد باقر ولدان بعد از ظهر پنجشنبه در همایش بزرگ آموزشی گام دوم انقلاب که در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار شد، مقام معظم رهبری را ناخدای کشتی انقلاب در دنیای پرتلاطم دانست و افزود: حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت کشور ضروری است.

وی با اشاره به رهبری ۳۰ ساله حضرت آیت الله خامنه‌ای در انقلاب، گفت: حرکت حلزونی برای رسیدن به پنج گام انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قم با بیان اینکه نظام اسلامی دو گام از پنج قدم انقلاب را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: نظام اسلامی آن‌گونه که انتظار داشتیم دولت و تمدن اسلامی نشده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از چهل‌سالگی دوم انقلاب اسلامی امری ضروری است، افزود: مقام معظم رهبری با سلوک انقلابی و پیش برد نظام انقلابی زمینه‌ای برای حرکت بیشتر قرار دادند.

حجت الاسلام ولدان ضمن بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ مرتبه از واژه جوان استفاده کردند، تصریح کرد: جوانان با پیشبرد انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب را محقق می‌سازند.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) برای ما استغفار و مناجات می‌کنند، افزود: باید نسبت به گام دوم انقلاب اسلامی نگاه تطبیقی داشته باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم تصریح کرد: گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی گفت: زمانی می‌توانیم با همدلی همگام شویم که فهم مشترکی نسبت به گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشیم.

[ad_2]